Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Onmogelijk enkele berichten uit quarantaine map van spamfilter te verwijderen.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16

    Reageer


    • #17
      Zojuist maar weer even met de klantenservice gebeld. Het probleem bij Delta is bekend en erkend.
      De leverancier van het spamfilter is op de hoogte gesteld en zal het probleem z.s.m. oplossen.

      In ieder geval zijn de problemen bekend. De mevrouw van de klantenservice zei overigens dat er meer issues zijn en dat hier ook naar gekeken gaat worden.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door marijnvdgruiter Bekijk bericht
        Zojuist maar weer even met de klantenservice gebeld. Het probleem bij Delta is bekend en erkend.
        De leverancier van het spamfilter is op de hoogte gesteld en zal het probleem z.s.m. oplossen.

        In ieder geval zijn de problemen bekend. De mevrouw van de klantenservice zei overigens dat er meer issues zijn en dat hier ook naar gekeken gaat worden.
        Bedankt voor je update....tot op heden vond geen enkele moderator het noodzakelijk om een reactie te geven!

        Reageer


        • #19
          Alweer bijna een week geleden dat ik contact had met Delta over de gang van zaken rondom dit probleem.
          Nog steeds is er niets gewijzigd in de situatie en krijg ik de laatste dagen juist weer veel spam binnen.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

            Bedankt voor je update....tot op heden vond geen enkele moderator het noodzakelijk om een reactie te geven!
            Hoi Jos. Het is absoluut niet de bedoeling om je te negeren hoor! Het is nu makkelijker om berichten over het hoofd te zien sinds er gebruik gemaakt wordt van het nieuwe forumplatform. Er zal nog het een en ander gefinetuned moeten worden aan de achterkant zodat dit niet meer gebeurd. Ik ga kijken wat ik hierin kan betekenen.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

              Hoi Jos. Het is absoluut niet de bedoeling om je te negeren hoor! Het is nu makkelijker om berichten over het hoofd te zien sinds er gebruik gemaakt wordt van het nieuwe forumplatform. Er zal nog het een en ander gefinetuned moeten worden aan de achterkant zodat dit niet meer gebeurd. Ik ga kijken wat ik hierin kan betekenen.
              Bedankt!

              Reageer


              • #22
                Is er al zicht op een oplossing. Inmiddels alweer een aantal weken verder en er is nog niets aan de situatie gewijzigd..

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door marijnvdgruiter Bekijk bericht
                  Is er al zicht op een oplossing. Inmiddels alweer een aantal weken verder en er is nog niets aan de situatie gewijzigd..
                  Bij mij zijn de niet-te-verwijderen berichten inmiddels verdwenen!

                  Reageer


                  • #24
                    Dat is goed om te horen Jos! Ondervind jij het probleem ook nog marijnvdgruiter?
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
                      Dat is goed om te horen Jos! Ondervind jij het probleem ook nog marijnvdgruiter?
                      Ja ik heb nog problemen. Ik kan nog steeds niet alles verwijderen en ook de knop 'leeg quarantaine' is nog steeds niet terug. Bovendien staat ook alles nog steeds in het Engels terwijl ik de taal op Nederlands heb staan. Het lijkt mij dat dit niet de bedoeling is, waarom zou je anders voor Nederlandse taal kiezen..

                      Gr. Marijn

                      Reageer


                      • #26
                        Op dit moment blijft mijn spam Quarantaine map leeg en krijg ik de foutmelding : a problem has occurred. We will investigate ASAP. Dit is momenteel al bijna een week en voordien had ik deze problemen niet. Ook nu komen er mailtjes direct in mijn mailbox - zo ook het welbekende mailtje van <[email protected]> wat meer mensen hebben gekregen. Ik had de ijdele hoop dat dit soort mailtjes in de spambox bleven , zeker nadat ik al eerder aangemaakt had dat dit spam was en getraind moest worden.

                        Hebben meer mensen het probleem dat de spam quarantaine map leeg blijft met dezelfde foutmelding ?

                        Reageer


                        • #27
                          Op dit moment blijft mijn spam Quarantaine map leeg en krijg ik de foutmelding : a problem has occurred. We will investigate ASAP. Dit is momenteel al bijna een week en voordien had ik deze problemen niet. Ook nu komen er mailtjes direct in mijn mailbox - zo ook het welbekende mailtje van <[email protected]> wat meer mensen hebben gekregen. Ik had de ijdele hoop dat dit soort mailtjes in de spambox bleven , zeker nadat ik al eerder aangemaakt had dat dit spam was en getraind moest worden.

                          Hebben meer mensen het probleem dat de spam quarantaine map leeg blijft met dezelfde foutmelding ?
                          Dat probleem speelt al een week...ASAP moet je dus heel erg ruim zien

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X