Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Belangrijk bericht gestuurd naar verwijderd e-mailadres

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Belangrijk bericht gestuurd naar verwijderd e-mailadres

    Hallo, ik heb ooit een email adres aangemaakt en later weer verwijderd. Nu is het geval dat er een belangrijk berichtje naar dat email adres is verstuurd. Ik heb dat email adres wederom weer aangemaakt om bij dat mailtje te kunnen. Ik heb bevestiging gekregen dat het email adres gemaakt is , alleen ik kan niet inloggen of email ophalen omdat mijn wachtwoord of gebruikersnaam niet juist zouden zijn. Zie ik iets over het hoofd?

  • #2
    Als je een mailaccount aan maakt heb je ook weer een gebruikersnaam en een wachtwoord ingevuld.

    Reageer


    • #3
      Ook niet op Webmail?

      Je hebt min. 1 uur gewacht?

      Juiste gegevens opgevoerd in je mailprogramma?
      Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=57,E=0000063176972435460,K=798,Sxi=7 ,dtree=guid({787C6D55-06B1-458B-A923-D809E4AAF03B}),TS=ZeelandnetNL_2016#.WNPmLrl1q71

      Reageer


      • #4
        Kan je inmiddels al inloggen op je e-mail account plofkop? Het mailtje dat overigens naar je account is gestuurd nadat je deze verwijderd hebt zal niet aangekomen zijn omdat toen het betreffende account niet bestond.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X