Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

gewijzigd primair mailadres

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • gewijzigd primair mailadres

    Doordat ik eerst hier weer mijn oude mailadres met ww. moest vermelden ipv mijn nieuwe bij zeelandnet,mijn probleem:

    Als ik een bericht via mijn nieuwe mailadres bij zeelandnet verstuur komt er een bericht dat het account zeelandnet het bericht niet kan versturen,dan wel een onbekende fout:
    "Server:Mail Zeelandnet.nl WindowsLive Mail fout 0x800CCC03 protocol SMTP, beveiligd (SSL) Nee
    Het bericht kan niet worden verzonden;de instellingen voor de server voor uitgaande email (SMTP) moeten mogelijk worden geconfigureerd.
    Neem contact met server Emailprovider voor serverinstellingen voor #verwijderd door moderator#". (nb.adres van mijn vrouw!)

    Het bewuste venster dat verscheen ging alleen weg met uitschakelen electriciteit

  • #2
    Oktagon, haal even je mailadres weg.

    Controleer de instellingen nog eens: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...)#.V_TpFMua271

    Reageer


    • #3
      Hallo Oktagon,

      Het emailadres heb ik even verwijderd

      Laat je ons weten of het lukt met de link welke Ptrol stuurt?

      Reageer


      • #4
        Hi Oktagon,

        Heb je wat aan de informatie van Ptrol gehad?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Oktagon, haal even je mailadres weg.

          Controleer de instellingen nog eens: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...)#.V_TpFMua271
          Ik reageerde via het bovenstaande:?

          Reageer


          • #6
            Hallo Oktagon,

            Sorry, maar uit deze reactie begrijp ik niet of het nu al opgelost is of niet.
            Mocht het opgelost zijn, wil je dan nog even voor het beste antwoord kiezen


            Oorspronkelijk gepost door oktagon
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Oktagon, haal even je mailadres weg.

            Controleer de instellingen nog eens: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...)#.V_TpFMua271
            Ik reageerde via het bovenstaande:?

            Reageer


            • #7
              Ik kende dit bericht niet,had contact met nmm een Sandra,die me adviseerde en doorverbond met een deskundologe,die met mij de eigenschappen van mijn account ea. doornam en zonodig corrigeerde.

              Of dit hielp weet ik niet;ik kreeg toestemming om mijn primaire URL te wijzigen en de operatie lijkt na enkele stuipen gedurende een paar dagen,gelukt te zijn.
              Het was mijn idee van URL wijzigen en werd als coulance van een Delta-medewerkster gewijzigd omdat het in afwijking was van de "rules" van Delta..

              Reageer


              • #8
                Mijn gewijzigde emailadres functionneert goed als virus- en shitmails-vanger,geeft nog wel problemen met andere sites met bijbehorende ww,gebruikersnamen,etc.Begint zich langzaam te herstellen.Ik heb alleen nog een probleem bij het koppelen van mijn nieuwe gegevens (die dus werken) bij een klantenkoppeling,want dan krijg ik al direct en met herhaling de mededeling,dat er al een koppeling met de klantgegevens aanwezig is en wat ik dan ook probeer,hier is nog een blokkade.Als ik die koppeling niet ga gebruiken met mijn vernieuwing,geeft dat dan weer andere computerproblemen.
                Ik vind computers met hun mogelijkheden zeer handige dingen,doch automatisering heeft op vergissingen nivo wel grote nadelen;denkt niet met zijpaden (geheel algorithmisch,als ik dat woord kan gebruiken)

                Graag de simpelste oplossing!

                Reageer


                • #9

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X