Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E-mail instellen bij Windows 10

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Hoi,

    Al mijn e-mailmappen in de mail app van Windows 10 zijn Engels.
    Kan ik dit wijzigen naar het Nederlands?

    Gr. Marijn

    Reageer


    • #17
      Ik heb ander account / POP IMAP gebruikt en getest, en dat werkt ook. Ik hoefde alleen mijn email-adressen te geven met bijbehorende wachtwoorden en hoefde verder niets in te vullen.
      Maar ik heb een andere vraag: Kan je voorkomen dat je email die je ontvangen hebt op de laptop verdwijnt zodra je de gewone computer met e-mail het geopend?
      Met groet Annemiek

      Reageer


      • #18

        Reageer


        • #19
          Ik heb op mijn nieuwe laptop ander account gekozen (en daar stond onder Pop Imap) en daar heb ik onze emailadressen ingevoerd en verder niets. Het werkte toen verder vanzelf. Hoe kan ik dan alleen IMAP instellen?

          Reageer


          • #20
            Welk e-mailprogramma gebruik je? Is dit Outlook 2016/Office 365, Mozilla Thunderbird, Windows Live Mail 2012 of de standaard mailapp in Windows 10?

            Reageer


            • #21
              de standaard mailmap

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door cverlinde
                de standaard mailmap
                en de accounts heten zeelandnet, zeelandnet2 en zeelandnetnet3 en daarbij heb ik 2 verschillende emailadressen van zeelandnet gebruikt die gekoppeld worden in Postvak-In

                Reageer


                • #23
                  De mailapp van Windows 10 kiest standaard voor IMAP als dit mogelijk is.
                  Dat staat dus goed ingesteld.

                  Om duidelijkheid te krijgen zal ik de account vernoemen naar de e-mailadressen.
                  ZeelandNet 1,2 etc. kan erg verwarrend zijn.

                  Als je je mail ook gebruikt op bijvoorbeeld een mobiele telefoon is het noodzakelijk dat je de e-mail daar ook op IMAP instelt. Nogmaals: zorg ervoor dat al je apparaten hun e-mail ontvangen op IMAP. Pas dan zal de synchronisatie goed werken.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X