Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mailbox vol

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mailbox vol

    Ik ontvang een mail: "je mailbox is vol". Mijn inbox is leeg.

  • #2
    beste cjebbink,

    Als je mailbox rond de 75% vol zit op de server wordt er automatisch een mail verzonden met deze waarschuwing, met name handig als je alleen webmail of IMAP gebruikt, als je gebruik maakt van een POP3 mail programma kan dit wat verwarrend werken.

    Ik denk dat jij gewoon je mail ophaalt via POP3 ( outlook/Windows Livemail etc) in dat geval haal je dus iedere keer je mail ook daadwerkelijk van de server af inclusief de waarschuwingsmail, tegen de tijd dat je die dus leest heb je je mail al opgehaald om vervolgens op de server te kijken en te concluderen dat alle mail al weg is.

    Reageer


    • #3
      Aangezien de minimale grootte van een mailbox 50MB is zou er dan minstens 37,5MB in de mailbox hebben moeten staan. Is dat ook door u binnen gehaald? Een aantal emails met foto's bijvoorbeeld. Bij een premium abonnement zou dat al minstens 150MB zijn (200MB max)

      Reageer


      • #4
        Dat bericht had ik ook gekregen, maar de link in het bericht wees niet naar Zeelandnet.
        Dit was een poging, om mijn wachtwoord te krijgen, om zo mijn email adres te kunnen misbruiken.

        Reageer


        • #5
          Gewoon een phishing email dus...
          We zullen het nooit weten want de TS geeft toch geen antwoord meer

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X