Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziggo Go in Delta app

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
    Verdiep je eens in de materie. Ziggo kan helemaal geen zender openzetten bij andere providers. Dit moeten providers zelf doen. Ziggo kan aangeven aan providers dat zij tussen tijdstip A en tijdstip B op dag X een zenders (bijvoorbeeld Ziggo Sport Select) gratis mogen openzetten. Als de provider daarna verzuimt om de zender weer dicht te zetten dan moet die provider voor alle klanten die het heeft een maand lang overdracht van de inkoopprijs van Ziggo Sport Totaal betalen.

Het zijn dus de providers die niet erg happig zijn om een zender tijdelijk en meerdere keren per week tijdelijk open te zetten. Ziggo in mindere mate.
    Ik kan niet anders constateren dat het feit dat Ziggo de Europese rechten voor veel geld heeft binnen geharkt tot nu toe niets dan ellende veroorzaakt.
    Ze willen wel veel geld betalen voor de rechten, maar een exclusieve zender om het uit te zenden dat kan niet.
    Ik vind in de basis dat dit soort zaken niet bij Ziggo Sports thuis hoort bij een betaalabonnement.
    Denk je niet dat wanneer ESPN de rechten had gehad, dat ze open zender van Star Channel hadden gebruikt?
    Als kijker interesseert me eerlijk gezegd niet wat Ziggo/Ziggo Sports wel of niet kan met andere providers.
    Ik wil gewoon op een open zender Ajax, Feyenoord en PSV kunnen zien.

Niemand zit te wachten op het gekloot met een app.

Ziggo had eens zo'n goede naam....
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Jul 2024, 18:54.

Reageer

En toch is hij forum kampioen, begrijp jij het?

Reageer

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...opees-voetbal/

En de ellende gaat door. Dit is een totaal fiasco.

Reageer

Volledig met Bordewolf eens! Ik adviseer ook om niet te kijken. Ziggo moet een direct bereik van 70% van alle huishoudens behalen. Wanneer dit niet lukt zal er ingegrepen worden. Flauwekul allemaal met apps en streaken. Ik wil gewoon mijn tv aanzetten zonder aan te melden en apps te moeten openen

Reageer

Oorspronkelijk gepost door p_i_n_o_007 Bekijk bericht
            Volledig met Bordewolf eens! Ik adviseer ook om niet te kijken. Ziggo moet een direct bereik van 70% van alle huishoudens behalen. Wanneer dit niet lukt zal er ingegrepen worden. Flauwekul allemaal met apps en streaken. Ik wil gewoon mijn tv aanzetten zonder aan te melden en apps te moeten openen
            Er loopt een klacht van de ANBO dus wie weet komt daar nog iets uit :

​​​​​https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...-weer-lineair/
            Laatst bewerkt door driepinter; 4 weken geleden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Als kijker interesseert me eerlijk gezegd niet wat Ziggo/Ziggo Sports wel of niet kan met andere providers.
              Ik wil gewoon op een open zender Ajax, Feyenoord en PSV kunnen zien.
              Zoals gewoonlijk breng je je mening als geldig voor iedereen. Uitleg van iemand die het beroepsmatig bijhoudt wordt terzijde geschoven. Jammer, want je kunt beter dan dit.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                Zoals gewoonlijk breng je je mening als geldig voor iedereen. Uitleg van iemand die het beroepsmatig bijhoudt wordt terzijde geschoven. Jammer, want je kunt beter dan dit.
                Het is je zoveelste persoonlijke aanval. En dat is alles wat ik er over kwijt wil.
                Je komt op een punt dat je de tweede Klapstoel wordt hier, en daarmee zeg ik voldoende.

PS daar laat ik het verder bij, aangezien ontsporing van een tot nu toe (oude) inhoudelijke discussie niet wenselijk is,

Reageer

Oorspronkelijk gepost door p_i_n_o_007 Bekijk bericht
                  Wel of niet kijken, heeft hier niets mee te maken. Al zou niemand kijken dan nog voldoet Ziggo aan de minimale dekkingsgraad van niet 70 maar 75 procent. Als CvdM online als open net ziet.

En CvdM heeft al eerder geoordeeld dat OTT als open net gezien kan worden. De klacht van ANBO lijkt hierdoor meer voor de bühne dan dat dit grote kans van slagen heeft. Zoals in het artikel ook staat Ziggo maakt voldoende inspanning om kijkers voor wie OTT nieuw is op de goede weg te brengen.

Reageer

Het is je zoveelste persoonlijke aanval. En dat is alles wat ik er over kwijt wil.
                    Gelukkig bepaal jij niet of en hoe er op je gereageerd wordt. Je beschuldigt anderen van 'persoonlijke aanval' en ziet niet dat je dat daarmee zelf ook iemand aanvalt.

Je komt op een punt dat je de tweede Klapstoel wordt hier, en daarmee zeg ik voldoende.
                    Dus dit is geen belediging of aanval, maar een 'observatie'? Waarom kun je dagenlang met leesbare en interessante bijdragen wél waarde toevoegen aan dit forum en dan ineens weer op elke (terechte en onderbouwde) vraag of reactie zo grof en beledigend reageren? Je kunt het wel, maar soms lijk je ineens even de weg kwijt. Jammer.

PS daar laat ik het verder bij, aangezien ontsporing van een tot nu toe (oude) inhoudelijke discussie niet wenselijk is,
                    Jij bepaalt niet voor anderen wat wel of niet inhoudelijk is. Reageer normaal en maak niet van elke reactie een 'aanval' omdat je blijkbaar geen echt antwoord hebt of iets niet kunt weerleggen. Je kunt het, waarom moet dit zo?
                    Laatst bewerkt door Koeba; 4 weken geleden.

Reageer

Gelukkig bepaal jij niet of en hoe er op je gereageerd wordt. Je beschuldigt anderen van 'persoonlijke aanval' en ziet niet dat je dat daarmee zelf ook iemand aanvalt.

Dus dit is geen belediging of aanval, maar een 'observatie'? Waarom kun je dagenlang met leesbare en interessante bijdragen wél waarde toevoegen aan dit forum en dan ineens weer op elke (terechte en onderbouwde) vraag of reactie zo grof en beledigend reageren? Je kunt het wel, maar soms lijk je ineens even de weg kwijt. Jammer.

Jij bepaalt niet voor anderen wat wel of niet inhoudelijk is. Reageer normaal en maak niet van elke reactie een 'aanval' omdat je blijkbaar geen echt antwoord hebt of iets niet kunt weerleggen. Je kunt het, waarom moet dit zo?
                      Klapstoel... je blijft me zoeken net als Klapstoel. Te zot voor woorden dat je een oud topic pakt en dan er weer iets uitpakt.
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 weken geleden.

Reageer

Klapstoel... je blijft me zoeken net als Klapstoel. Te zot voor woorden dat je een oud topic pakt en dan er weer iets uitpakt.
                        Kerel, ik zoek je niet; je zorgt er met elke reactie voor dat ik meldingen krijg...je creëert eigenlijk je eigen ergernis en gedoe.

Reageer

Kerel, ik zoek je niet; je zorgt er met elke reactie voor dat ik meldingen krijg...je creëert eigenlijk je eigen ergernis en gedoe.
                          Je gaat nog verder oppoken en opstoken? Hier men ik echt helemaal klaar mee!

Je vertoont het gedrag dat je anderen verwijt. Dat is nog het erge van alles!
                          Klapstoel deed exact hetzelfde, nog kinderachtiger. Het continu volgen van een persoon en de persoon persoonlijk aanvallen.
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 weken geleden.

Reageer

Je gaat nog verder oppoken en opstoken? Hier men ik echt helemaal klaar mee!
                            Dat is jammer. Je reageert en lokt daarmee weer reacties uit. Je zou er voor kunnen kiezen om niet *altijd* en op alles te reageren. Ik zie iemand die steeds zegt dat hij er 'klaar mee is' en daarna nog 10 x reageert. Dat rijmt niet. Wat jij stoken noemt heet in de normale wereld 'reageren'. Waarom zo gebeten? Ik heb je echt jaren meegemaakt als iemand die bijdraagt en waarde toevoegt. Waarom nu zo? Kun je zeggen waar of hoe ik 'stook'? Het is zeker niet zo bedoeld. Jammer dat je het zo opvat.
                            Laatst bewerkt door Koeba; 4 weken geleden.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                            X