Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Logo SBS6

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Logo SBS6

    Het logo van sbs6 is een laar weken geleden aangepast. Kunnen jullie dit ook aanpassen in de verschillende apps?


    Groet,
    Pieter.

  • #2
    In de app van Caiway staat ook nog het oude logo, zie ik bij een familielid,
    Bij Ziggo is het sinds dat nieuwe logo kwam gelijk aangepast.
    Weer hebben Delta en Caiway hun zaakjes niet op orde.

    Reageer


    • #3
      Verdorie, was mij nog niet opgevallen. Weer een reden om wakker te liggen.

      Reageer


      • #4
        Ja , lekker belangrijk.

        Reageer


        • #5
          Ze zouden beter aandacht schenken aan al die blokje op verschillende zenders , en niet met het smoesje komen dat het aan de 5G ligt .
          Ze pretenderen een tech bedrijf te zijn dus lost het op

          Reageer


          • #6
            Een zender logo is het niet belangrijkste maar je ziet wel dat de optelsom van dingen die Delta ( ook Caiway) niet goed voor elkaar heeft met interactieve televisie steeds groter wordt;

            - Ontbreken Dolby Digital geluidskanalen
            - Ontbreken 4K en HDR zenders
            - Ontbreken Dolby Vision beeldweergave ( nieuwste KPN ontvanger heeft dit wel)
            - Ontbreken van mogelijkheid om zenders in eigen gewenste volgorde en nummering te plaatsen in een favorieten lijst.
            - Gebruik van achterhaalde zender logo's

            Allemaal dingen die in 2023 toch wel al standaard zouden moeten zijn.

            Het boezemt mij angst in.

            Reageer


            • #7
              Het is ondertussen we netjes aangepast. Ben het wel eens met de opmerkingen dat in een professionele organisatie dit meteen opgemerkt had moeten worden en dezelfde dag gefixt.

              Reageer


              • #8
                En kan ik gelukkig weer gewoon slapen. 🥴🤭🫣

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                  Een zender logo is het niet belangrijkste maar je ziet wel dat de optelsom van dingen die Delta ( ook Caiway) niet goed voor elkaar heeft met interactieve televisie steeds groter wordt;

                  - Ontbreken Dolby Digital geluidskanalen
                  - Ontbreken 4K en HDR zenders
                  - Ontbreken Dolby Vision beeldweergave ( nieuwste KPN ontvanger heeft dit wel)
                  - Ontbreken van mogelijkheid om zenders in eigen gewenste volgorde en nummering te plaatsen in een favorieten lijst.
                  - Gebruik van achterhaalde zender logo's

                  Allemaal dingen die in 2023 toch wel al standaard zouden moeten zijn.

                  Het boezemt mij angst in.
                  Volledig mee eens delta en caiway leven nog in de vorige eeuw.
                  wat is er eigenlijk erger dan een communicatie bedrijf die niet communiceert. psies 2 communicatie bedrijven (delta/caiway) die niet communiceren.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door pdeloos Bekijk bericht
                    Ben het wel eens met de opmerkingen dat in een professionele organisatie dit meteen opgemerkt had moeten worden en dezelfde dag gefixt.
                    Een professionele organisatie informeert haar partners en de bedrijven in haar netwerk over deze wijziging, zodat bij de officieele lancering alle logoneuzen dezelfde kant op staan.
                    Laatst bewerkt door Webkabouter; 17 Feb 2023, 18:12.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #11
                      Ik heb me vergist: het is nog niet aangepast. Het oude logo is nog zichtbaar.

                      Reageer


                      • #12
                        Bij Caiway is het SBS 6 logo ook nog niet aangepast.

                        Reageer


                        • #13
                          Wat doen jullie mij aan? Na een week erachterkomen dat het toch niet blijkt te zijn aangepast, dan hier weer melden.
                          Ik had het nog niet gezien maar nu ik dit weer wist wederom de hele nacht niet geslapen.

                          Reageer


                          • #14
                            Ik lig er niet wakker van.
                            Het toont wel aan dat Delta op steeds meer vlakken zijn zaakjes niet op orde heeft.

                            Reageer


                            • #15


                              Het logo is wel bijgewerkt, maar wordt nog niet op alle devices goed opgepakt.
                              DELTA-TV-team
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Feb 2023, 13:38.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X