Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Chromecast icon kwijt in delta tv app

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht
    Moedeloos.
    vanochtend tablet aan, geen chromecast icoon.
    Tablet uitgezet, hond uitgelaten. Tablet weer aan en chromecast icoon in beeld.
    Aha, hond uitgelaten, nooit doen bij Chromecast...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
      Heb je geen mobieltje om te kijken of dat wel goed werkt? Of desnoods een laptop met Google Chrome en dan via https://webtv.delta.nl/#/ ?

Dan lijkt er toch iets niet goed te zijn met je tablet.
      Het blijft rommelen. Tabelet en gsm soms wel, soms niet.
      Alles op 1 netwerk en toch net of ze via een ander netwerk werken. Af en toe.

Reageer

Ik ervaar hetzelfde via ZeelandNet dat ik in mijn chaletje heb. Ik kan de hele installatie uitvoeren maar als de Chromecast op het einde komt dan krijg ik ook de melding dat er geen contact gemaakt kan worden met het netwerk vanwege app isolatie. Gisteren kon ik wel ineens de installatie goed afronden en kon ik met de apps van YouTube, Netflix en Ziggo streamen. Vannacht mijn telefoon uitgezet en tot mijn verbazing kon ik vandaag weer geen contact meer maken met met de televisie. Mijn pogingen lopen steeds op het einde spaak op de melding over app isolatie. Ik heb via het chaletpark aansluiting op ZeelandNet door middel van een oud barrel (Cisco epc2425) van een modem. Vorig jaar totaal geen probleem gehad. Gisteren werkte het ook ineens perfect en nu is het weer knudde. Probleem komt voor mij volkomen uit de blue. Heb geen idee hoe dit op te lossen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jan-E Bekijk bericht
          Ik ervaar hetzelfde via ZeelandNet dat ik in mijn chaletje heb. Ik kan de hele installatie uitvoeren maar als de Chromecast op het einde komt dan krijg ik ook de melding dat er geen contact gemaakt kan worden met het netwerk vanwege app isolatie. Gisteren kon ik wel ineens de installatie goed afronden en kon ik met de apps van YouTube, Netflix en Ziggo streamen. Vannacht mijn telefoon uitgezet en tot mijn verbazing kon ik vandaag weer geen contact meer maken met met de televisie. Mijn pogingen lopen steeds op het einde spaak op de melding over app isolatie. Ik heb via het chaletpark aansluiting op ZeelandNet door middel van een oud barrel (Cisco epc2425) van een modem. Vorig jaar totaal geen probleem gehad. Gisteren werkte het ook ineens perfect en nu is het weer knudde. Probleem komt voor mij volkomen uit de blue. Heb geen idee hoe dit op te lossen.
          Volgens Google moet je dan AP isolatie in de router uitschakelen :

Meer informatie: AP-isolatie is ingeschakeld - Chromecast Help (google.com)

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
          X