Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta app en *geen* Chromecast streaming

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door T-delta Bekijk bericht
    Bordewolf super bedankt. Het werkt weer 👍
    Graag gedaan!
    Bordewolf in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • T-delta
    antwoordde
    Bordewolf super bedankt. Het werkt weer 👍
    T-delta in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door wko Bekijk bericht

    Koeba, het was zeker niet zo bedoeld maar ik denk dat de meeste mensen wel weten hoe je een app kunt stoppen op je iPhone. Het "je kan kletsen" was niet als reactie op puntnaarachteren bedoel maar op het popupje wat komt en aangeeft dat je microfoon wordt gebruikt om een pincode te horen. Daar kun je tegen kletsen tot je een ons weegt maar dat doet niks. Alle opties in die popup doen niks ...

    Dus mocht iemand zich aangevallen voelen, excuus zo was t niet bedoeld.

    Overigens getest op een andere iPad die IOS 14.7 gebruikt en nog nooit die app had geinstalleerd. 1x raden, na installatie werkt het daar wel op ....

    Maar Koeba, je bent expert zie ik .... Any clues ?
    De app updaten in de Apple Store wil wel eens helpen of Ios updaten naar 15.
    Bordewolf in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • T-delta
    antwoordde
    Hier ook niet mogelijk om te casten met i-pad.
    Telefonisch contact gehad maar Delta kan niets voor mij betekenen
    Werkt het bij voorgaande gebruikers nu wel ?
    T-delta in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • wko
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Als iemand probeert behulpzaam te zijn, is het best jammer dat je dan komt met 'ik weet hoe iOS werkt' en 'je kan kletsen tot je een ons weegt'. Komt toch beetje ruig over. Waarom?
    Koeba, het was zeker niet zo bedoeld maar ik denk dat de meeste mensen wel weten hoe je een app kunt stoppen op je iPhone. Het "je kan kletsen" was niet als reactie op puntnaarachteren bedoel maar op het popupje wat komt en aangeeft dat je microfoon wordt gebruikt om een pincode te horen. Daar kun je tegen kletsen tot je een ons weegt maar dat doet niks. Alle opties in die popup doen niks ...

    Dus mocht iemand zich aangevallen voelen, excuus zo was t niet bedoeld.

    Overigens getest op een andere iPad die IOS 14.7 gebruikt en nog nooit die app had geinstalleerd. 1x raden, na installatie werkt het daar wel op ....

    Maar Koeba, je bent expert zie ik .... Any clues ?
    wko in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Als iemand probeert behulpzaam te zijn, is het best jammer dat je dan komt met 'ik weet hoe iOS werkt' en 'je kan kletsen tot je een ons weegt'. Komt toch beetje ruig over. Waarom?
    Koeba in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • wko
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Puntnaarachter Bekijk bericht
    En wat gebeurt er als je de app helemaal afsluit wanneer die blijft hangen?
    1. Veeg omhoog vanaf de onderkant van het beginscherm en pauzeer even in het midden van het scherm.
    2. Veeg naar rechts of naar links om de app te zoeken die u wilt stoppen.
    3. Veeg de voorvertoning van de app omhoog om de app te stoppen.
    Hem daarna weer opnieuw opstart, blijft die dan nog steeds dezelfde melding geven?
    Thanks maar ik weet hoe IOS werkt, probleem blijft zelfs als de telefoon helemaal uit is geweest werkt het niet. Vanmiddag even testen met een andere iPad en een Samsung telefoon.
    wko in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • Puntnaarachter
    antwoordde
    En wat gebeurt er als je de app helemaal afsluit wanneer die blijft hangen?
    1. Veeg omhoog vanaf de onderkant van het beginscherm en pauzeer even in het midden van het scherm.
    2. Veeg naar rechts of naar links om de app te zoeken die u wilt stoppen.
    3. Veeg de voorvertoning van de app omhoog om de app te stoppen.
    Hem daarna weer opnieuw opstart, blijft die dan nog steeds dezelfde melding geven?
    Puntnaarachter in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • wko
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Puntnaarachter Bekijk bericht
    Hallo Wim,

    Ik zelf ben ook tegen dit probleem aangelopen, maar wanneer ik op "cast to a nearby device" drukte en daarna weer op het chromecast icoontje drukte, toen vond hij hem wel.

    Weet niet of dit heb bij jou oplost?
    Hi puntnaarachter,

    Als ik op cast to a nearby device kies komt er een popup met connect, skip en cancel icm een opmerking over een microfoon die gebruikt wordt voor een pin.
    Je kan kletsen tot je een ons weegt, goede of slechte pin het doet verder niks. Ook skip en cancel werken niet. En het chromecast icon kan ik niet klikken gezien de applicatie lijkt te hangen.

    Uiteindelijk chromecast opnieuw ingesteld (factory default) en alles werkt ...., behalve de Delta app.
    wko in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • Punnie
    antwoordde
    Ik heb ook hetzelfde probleem. Kan ineens ook niet meer casten. Beetje jammer!
    Punnie in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • Puntnaarachter
    antwoordde
    Hallo Wim,

    Ik zelf ben ook tegen dit probleem aangelopen, maar wanneer ik op "cast to a nearby device" drukte en daarna weer op het chromecast icoontje drukte, toen vond hij hem wel.

    Weet niet of dit heb bij jou oplost?
    Puntnaarachter in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • wko
    begon een topic Delta app en *geen* Chromecast streaming
    Delta app en *geen* Chromecast streaming
    Sinds een paar weken kan de Delta app mijn chromecast niet meer ontdekken (op een iPhone 12 met IOS 14.8), ik krijg de melding "cast to a nearby device". Andere apps (Netflix, NPO+, Videoland en Amazon Prime) doen het zonder problemen. Ook Google Home ziet de chromecast. Ook het vinkje bij privacy / local network devices staat aan voor de Delta app.

    Getest op een andere locatie (met wifi via Delta modem) met een iPad en zelfde probleem met de Delta app waarbij de eerder genoemde apps het prima doen. Als laatste getest op een Mac mini met streamen via Chrome en zelfs dat werkt.

    Ik kan weinig andere conclusie trekken dat het aan de app ligt (ik gebruik versie 2.0.1 van de app).

    Zijn er meer mensen die dit probleem herkennen ?

    Thanks,

    Wim
    wko in DELTA TV App / Online

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X