Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Foutmelding streamen naar Apple tv
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Fokkerman Bekijk berichtIk heb sinds gisteren precies hetzelfde.
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus40 Bekijk berichtHier werkt het ook niet meer, krijg de melding probeer het later nog eens
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Puntnaarachter Bekijk berichtBij mij werkt het allemaal goed.
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Bij mij werkt Apple TV ook niet sinds een aantal weken. Alles naar fabrieksinstellingen gezet, kabels gecontroleerd enz enz. Op verschillende TV’s uitgeprobeerd.
het probleem zit volgens mij in een update van onze routers. Niet in de app van Delta want ook Netflix werkt bij mij niet en dat is ook een app
jammer dat je bij de provider delta altijd vastloopt op een aardige mensen van de helpdesk/service afdeling.
ik ben dan ook gestopt om met deze mensen contact op te nemen en echt technische problemen worden daar niet opgelost.
Reageer
-
Hallo PeterAxel en andere, onze technische dienst is volop bezig geweest om het probleem te achterhalen. En ze zijn er in gelukt om het probleem te reproduceren en ook op te lossen voor nu. Nu staat er voor morgen een update klaar waarbij het probleem opgelost zou moeten wezen. Dit probleem wordt veroorzaakt door de beveiliging van de oudere modellen Apple TV's. Deze zijn er al een poosje natuurlijk en worden per 1-1-2022 ook niet meer ondersteund. Omdat de beveiliging hoog in het vaandel staat bij ons. Is het vanaf 1-1-2022 ook niet meer mogelijk om met de oudere Apple Tv modellen te casten naar de tv met de DELTA TV app.
- 1 Like
Reageer
-
Hier hetzelfde geval, vanaf iphone12 of vanuit ipadpro: airplay loopt steeds na een minuut of 10 vast. Voorheen met kpn interactieve tv nooit last van gehad terwijl de verbinding 100x slechter was.
Wat is hier het probleem en wie bij Delta is er mee bezig? Als ik een android tablet moet regelen (jak, liever niet natuurlijk) omdat iOs niet goed ondersteund wordt dan hoor ik het graag.
Ferry : dus graag de bevestiging dat met een nieuwe apple TV dit probleem niet meer optreedt?Laatst bewerkt door csplus; 29 Nov 2021, 14:59.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door csplus Bekijk berichtHier hetzelfde geval, vanaf iphone12 of vanuit ipadpro: airplay loopt steeds na een minuut of 10 vast. Voorheen met kpn interactieve tv nooit last van gehad terwijl de verbinding 100x slechter was.
Wat is hier het probleem en wie bij Delta is er mee bezig? Als ik een android tablet moet regelen (jak, liever niet natuurlijk) omdat iOs niet goed ondersteund wordt dan hoor ik het graag.
Ferry : dus graag de bevestiging dat met een nieuwe apple TV dit probleem niet meer optreedt?
- Stream je naar je tv via AirPlay of via een Apple Tv?
- Welke iOS draai je op jouw iPhone 12 & iPad Pro?
Reageer
-
Hetzelfde probleem met het streamen naar de Apple TV als in september 2021. Foutmelding: fout bij het laden, probeer later nog eens. Dit sinds maandag jl. Tot dan geen problemen. Probleem van september jl. is uiteindelijk goed gekomen. Moet nu ook mogelijk zijn. Graag z.s.m. Een stabiele app is schijnbaar een probleem. NPO-app streamt net als toen wel. Naar aanleiding van de reactie van de adminstrator van 28 september 2021 wil ik opmerken dat het probleem opgelost werd zonder de aangegeven update! Deze vond veel later plaats.
Reageer
-
Hetzelfde probleem weer met Apple TV als vorig jaar.
net zoals de melding van PeterAxel kan ik bevestigen dat de delta tv app weer dezelfde melding geeft zie foto.
Inderdaad weer vanaf maandag.
wilt u dit zsm herstellen aub, want zo kunnen we geen enkele opname meer zien!
Het is dus urgent. Gaarne een reactie op deze meldingen.1 foto
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Putski Bekijk berichtHetzelfde probleem weer met Apple TV als vorig jaar.
net zoals de melding van PeterAxel kan ik bevestigen dat de delta tv app weer dezelfde melding geeft zie foto.
Inderdaad weer vanaf maandag.
wilt u dit zsm herstellen aub, want zo kunnen we geen enkele opname meer zien!
Het is dus urgent. Gaarne een reactie op deze meldingen.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer