Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Steeds opnieuw inloggen in de delta app.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

    Ja, je hebt wel gelijk. Maar ik kan me eigenlijk nauwelijks voorstellen dat iemand bewust probeert anderen op het verkeerde spoor te zetten. Dus je wil het zo goed mogelijk uitleggen. Het is echter nu wel duidelijk dat Waarheid het blijkbaar niet wil begrijpen.

    Zo jammer, van iemand van zijn leeftijd zou je beter verwachten.
    Onwil <-> Onvermogen.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

      Beste Martha , ja, ik zou maar oppassen....

      Ken je Waarheid toevallig? familie misschien?
      Word ik nu bedreigd?

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Martha Bekijk bericht

        Word ik nu bedreigd?
        Je herkent geen grapje?

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Martha Bekijk bericht

          Word ik nu bedreigd?
          Zullen we het gezellig houden alsjeblieft, Martha?

          Je hebt een vrij nieuw account en de enige posts die je gedaan hebt zijn om Waarheid te verdedigen. Vind je het gek dat daar dan een vraag over wordt gesteld?

          Ik heb dit topic zitten meelezen en word zelf eerlijk gezegd een beetje moe van de hele discussie. cschults legt uit dat hij een probleem heeft met de DELTA app en steeds moeten inloggen. Vervolgens begint Waarheid over cookies en de web-versie van DELTA TV. JanPietJoris probeert beleefd duidelijk te maken dat het om de app gaat. Dat gaat een paar keer heen en weer. Daarna zegt Waarheid dat hij de app (ook) gebruikt. Daar zou je toch zelf met je hoofd van tegen een muur aan gaan bonken?

          Niemand kan cschults

          Reageer


          • #35
            cschults Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren zoals ik eerder voorstelde?

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht

              Zullen we het gezellig houden alsjeblieft, Martha?

              Je hebt een vrij nieuw account en de enige posts die je gedaan hebt zijn om Waarheid te verdedigen. Vind je het gek dat daar dan een vraag over wordt gesteld?

              Ik heb dit topic zitten meelezen en word zelf eerlijk gezegd een beetje moe van de hele discussie. cschults legt uit dat hij een probleem heeft met de DELTA app en steeds moeten inloggen. Vervolgens begint Waarheid over cookies en de web-versie van DELTA TV. JanPietJoris probeert beleefd duidelijk te maken dat het om de app gaat. Dat gaat een paar keer heen en weer. Daarna zegt Waarheid dat hij de app (ook) gebruikt. Daar zou je toch zelf met je hoofd van tegen een muur aan gaan bonken?

              Niemand kan cschults
              Ik probeer alleen maar mee te denken, maar bonk lekker met je hoofd tegen de muur.

              Ik denk dat de muur het iets langer gaat volhouden dan je hoofd , maar daar zal je ongetwijfeld vanzelf achter komen.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                cschults Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren zoals ik eerder voorstelde?
                Ja, maar dat helpt geen moer. Trouwens die hele,discussie ook niet. :-)

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
                  Je moet zorgen dat de app je inlogcode onthoudt.
                  Het werkt niet op android tablet. Helaas.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht

                    Het werkt niet op android tablet. Helaas.
                    Jammer.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                      Jammer.
                      Ja, terijl het er wel op lijkt als je die door je geplaatste link leest. Denk nu, dat ze daarin apps onder windows bedoelen. Tegenwoordig noemen ze programma's (ook wel applicaties genoemd) op een pc ook al apps.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X