Oorspronkelijk gepost door hm_aapje
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Continu error op Delta TV Online
Samenvouwen
X
-
TimE
Zojuist weer het probleem bij het starten van NOS Journaal, hij wilt totaal niet starten. Het lijkt er op dat bij het switchen niet altijd de play sessie wordt afgemeld en daardoor een sessie open blijft in de app die niet open staat op de server. Play sessies zijn overigens nieuw denk ik kijkend naar het stuk analytics dat is toegevoegd.
Dit verklaart ook waarm een herinstallatie van de app (tijdelijk) werkt daar de pay session dan weer leeg is.
Nu is het natuurlijk nergens voor nodig dat Delta logt per per gebruiker welk kanaal zij bekijken en van wanneer tot wanneer. Het zijn geen anonieme stats daar er een UserId wordt meegegeven in het request voor play sessions!
Code:{ "code": 500, "message": "ERROR", "extraInfo": { "type": "ERROR_RESPONSE", "url": "https://tv.delta.nl/api/v1/media/users/XXXXXX/media_play_sessions/AAAAAAAA-AAAA-AAAA-AAAA-AAAAAAAAAAAA", "code": 500, "body": "{\"errors\":[{\"id\":\"aaaaaaaa-aaaa-aaaa-aaaa-aaaaaaaaaaaa\",\"status\":\"500\",\"title\":\"An error occurred while processing the request\"}]}" } }
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk berichtTimE
Zojuist weer het probleem bij het starten van NOS Journaal, hij wilt totaal niet starten. Het lijkt er op dat bij het switchen niet altijd de play sessie wordt afgemeld en daardoor een sessie open blijft in de app die niet open staat op de server. Play sessies zijn overigens nieuw denk ik kijkend naar het stuk analytics dat is toegevoegd.
Dit verklaart ook waarm een herinstallatie van de app (tijdelijk) werkt daar de pay session dan weer leeg is.
Nu is het natuurlijk nergens voor nodig dat Delta logt per per gebruiker welk kanaal zij bekijken en van wanneer tot wanneer. Het zijn geen anonieme stats daar er een UserId wordt meegegeven in het request voor play sessions!
Code:{ "code": 500, "message": "ERROR", "extraInfo": { "type": "ERROR_RESPONSE", "url": "https://tv.delta.nl/api/v1/media/users/XXXXXX/media_play_sessions/AAAAAAAA-AAAA-AAAA-AAAA-AAAAAAAAAAAA", "code": 500, "body": "{\"errors\":[{\"id\":\"aaaaaaaa-aaaa-aaaa-aaaa-aaaaaaaaaaaa\",\"status\":\"500\",\"title\":\"An error occurred while processing the request\"}]}" } }
Sorry dat ik voor mijn beurt praat. Heb je dat probleem ook als je op een ander wifi adres inlogt , bijvoorbeeld bij je buren vrienden of kennissen?
Het gaat toch nog steeds over de iPad? Ik ervaar namelijk geen storingen. Ik heb geen glasvezel maar de ''normale'' versie.
Gisteravond een hele film gekeken gestreamd via Chromecast naar de TV boven mijn bed.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
Sorry dat ik voor mijn beurt praat. Heb je dat probleem ook als je op een ander wifi adres inlogt , bijvoorbeeld bij je buren vrienden of kennissen?
Het gaat toch nog steeds over de iPad? Ik ervaar namelijk geen storingen. Ik heb geen glasvezel maar de ''normale'' versie.
Gisteravond een hele film gekeken gestreamd via Chromecast naar de TV boven mijn bed.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk berichtTimE
Zojuist weer het probleem bij het starten van NOS Journaal, hij wilt totaal niet starten. Het lijkt er op dat bij het switchen niet altijd de play sessie wordt afgemeld en daardoor een sessie open blijft in de app die niet open staat op de server. Play sessies zijn overigens nieuw denk ik kijkend naar het stuk analytics dat is toegevoegd.
Dit verklaart ook waarm een herinstallatie van de app (tijdelijk) werkt daar de pay session dan weer leeg is.
Nu is het natuurlijk nergens voor nodig dat Delta logt per per gebruiker welk kanaal zij bekijken en van wanneer tot wanneer. Het zijn geen anonieme stats daar er een UserId wordt meegegeven in het request voor play sessions!
Code:{ "code": 500, "message": "ERROR", "extraInfo": { "type": "ERROR_RESPONSE", "url": "https://tv.delta.nl/api/v1/media/users/XXXXXX/media_play_sessions/AAAAAAAA-AAAA-AAAA-AAAA-AAAAAAAAAAAA", "code": 500, "body": "{\"errors\":[{\"id\":\"aaaaaaaa-aaaa-aaaa-aaaa-aaaaaaaaaaaa\",\"status\":\"500\",\"title\":\"An error occurred while processing the request\"}]}" } }
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door VlissingenAanZee Bekijk bericht
Lijkt mij hartstikke handig dat Delta dat soort informatie logt i.c.m. de bandbreedte en beeldkwaliteit, zo kunnen ze gemakkelijk zien waar eventuele fouten ontstaan.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
Zeker, maar dan hoeft het niet persoonsgebonden te zijn bedoel ik
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk berichtTimENu is het natuurlijk nergens voor nodig dat Delta logt per per gebruiker welk kanaal zij bekijken en van wanneer tot wanneer. Het zijn geen anonieme stats daar er een UserId wordt meegegeven in het request voor play sessions!
Code:{ "code": 500, "message": "ERROR", "extraInfo": { "type": "ERROR_RESPONSE", "url": "https://tv.delta.nl/api/v1/media/users/XXXXXX/media_play_sessions/AAAAAAAA-AAAA-AAAA-AAAA-AAAAAAAAAAAA", "code": 500, "body": "{\"errors\":[{\"id\":\"aaaaaaaa-aaaa-aaaa-aaaa-aaaaaaaaaaaa\",\"status\":\"500\",\"title\":\"An error occurred while processing the request\"}]}" } }
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
Hi hm_aapje, ik ben hier voor je achteraan gegaan. Deze foutmelding heeft te maken met een toepassing van het platform. De zender aanbieders verplichten DELTA een limiet in het aantal gelijktijdige streams toe te passen. We moeten dus bijhouden hoeveel streams er gelijktijdig onder een account actief zijn. Daarom wordt in dit request de userid meegenomen om de media play sessies, lees het aantal streams, te kunnen tellen.
Wel jammer om te lezen dat er nog meer resticties worden opgelegd terwijl bij coax het een soort free-for-all was (en mensen hier dus aan gewend zijn), wordt met het nieuwe platform allerlei - nieuwe - restricties opgelegd.
Wat is het limiet van de hoeveelheid streams die tegelijkertijd toegestaan zijn?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
Misschien moet je eens een keer op ctrl + F5 drukken dan werkt het weer , ik heb zoiets ook eens gehad.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht
Thx, bij mij heeft dat geholpen. Hij doet het weer
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk berichtUPDATE #3
De update die de problemen met de "error" gaat verhelpen wordt vannacht uitgerold, als het goed is doet de foutmelding zich hierna niet meer voor. Mochten de problemen zich morgen echter alsnog voordoen verneem ik dat graag!
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer