Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Continu error op Delta TV Online

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht

    Hmm vreemd. Ik heb gisteren hetzelfde drie keer moeten herhalen want na een bepaalde tijd was het weer raak bij het wisselen van kanalen.
    Vandaag maar weer eens kijken.
    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: IMG_0165.PNG
Bekeken: 475
Grootte: 622,1 Kb
ID: 192568

    Reageer


    • #32
      TimE

      Zojuist weer het probleem bij het starten van NOS Journaal, hij wilt totaal niet starten. Het lijkt er op dat bij het switchen niet altijd de play sessie wordt afgemeld en daardoor een sessie open blijft in de app die niet open staat op de server. Play sessies zijn overigens nieuw denk ik kijkend naar het stuk analytics dat is toegevoegd.

      Dit verklaart ook waarm een herinstallatie van de app (tijdelijk) werkt daar de pay session dan weer leeg is.
      Nu is het natuurlijk nergens voor nodig dat Delta logt per per gebruiker welk kanaal zij bekijken en van wanneer tot wanneer. Het zijn geen anonieme stats daar er een UserId wordt meegegeven in het request voor play sessions!

      Code:
      {
        "code": 500,
        "message": "ERROR",
        "extraInfo": {
           "type": "ERROR_RESPONSE",
          "url": "https://tv.delta.nl/api/v1/media/users/XXXXXX/media_play_sessions/AAAAAAAA-AAAA-AAAA-AAAA-AAAAAAAAAAAA",
          "code": 500,
          "body": "{\"errors\":[{\"id\":\"aaaaaaaa-aaaa-aaaa-aaaa-aaaaaaaaaaaa\",\"status\":\"500\",\"title\":\"An error occurred while processing the request\"}]}"
        }
      }

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
        TimE

        Zojuist weer het probleem bij het starten van NOS Journaal, hij wilt totaal niet starten. Het lijkt er op dat bij het switchen niet altijd de play sessie wordt afgemeld en daardoor een sessie open blijft in de app die niet open staat op de server. Play sessies zijn overigens nieuw denk ik kijkend naar het stuk analytics dat is toegevoegd.

        Dit verklaart ook waarm een herinstallatie van de app (tijdelijk) werkt daar de pay session dan weer leeg is.
        Nu is het natuurlijk nergens voor nodig dat Delta logt per per gebruiker welk kanaal zij bekijken en van wanneer tot wanneer. Het zijn geen anonieme stats daar er een UserId wordt meegegeven in het request voor play sessions!

        Code:
        {
        "code": 500,
        "message": "ERROR",
        "extraInfo": {
        "type": "ERROR_RESPONSE",
        "url": "https://tv.delta.nl/api/v1/media/users/XXXXXX/media_play_sessions/AAAAAAAA-AAAA-AAAA-AAAA-AAAAAAAAAAAA",
        "code": 500,
        "body": "{\"errors\":[{\"id\":\"aaaaaaaa-aaaa-aaaa-aaaa-aaaaaaaaaaaa\",\"status\":\"500\",\"title\":\"An error occurred while processing the request\"}]}"
        }
        }

        Sorry dat ik voor mijn beurt praat. Heb je dat probleem ook als je op een ander wifi adres inlogt , bijvoorbeeld bij je buren vrienden of kennissen?

        Het gaat toch nog steeds over de iPad? Ik ervaar namelijk geen storingen. Ik heb geen glasvezel maar de ''normale'' versie.

        Gisteravond een hele film gekeken gestreamd via Chromecast naar de TV boven mijn bed.

        Reageer


        • #34
          UPDATE #2

          Goedemorgen allen! Nogmaals dank voor de input en reeds ontvangen aanvullende informatie en gegevens. Vanuit de ontwikkelaar zal aanstaande woensdag een update worden uitgebracht waarmee de foutmelding verholpen dient te worden.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht


            Sorry dat ik voor mijn beurt praat. Heb je dat probleem ook als je op een ander wifi adres inlogt , bijvoorbeeld bij je buren vrienden of kennissen?

            Het gaat toch nog steeds over de iPad? Ik ervaar namelijk geen storingen. Ik heb geen glasvezel maar de ''normale'' versie.

            Gisteravond een hele film gekeken gestreamd via Chromecast naar de TV boven mijn bed.
            Yes, doet zich vanaf verschillende IP adressen voor. Zie nu een bericht van TimE dat er een update zit aan te komen

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht

              Yes, doet zich vanaf verschillende IP adressen voor. Zie nu een bericht van TimE dat er een update zit aan te komen

              Ik hoop dat het bij jullie dan helemaal goed gaat komen. Succes.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
                TimE

                Zojuist weer het probleem bij het starten van NOS Journaal, hij wilt totaal niet starten. Het lijkt er op dat bij het switchen niet altijd de play sessie wordt afgemeld en daardoor een sessie open blijft in de app die niet open staat op de server. Play sessies zijn overigens nieuw denk ik kijkend naar het stuk analytics dat is toegevoegd.

                Dit verklaart ook waarm een herinstallatie van de app (tijdelijk) werkt daar de pay session dan weer leeg is.
                Nu is het natuurlijk nergens voor nodig dat Delta logt per per gebruiker welk kanaal zij bekijken en van wanneer tot wanneer. Het zijn geen anonieme stats daar er een UserId wordt meegegeven in het request voor play sessions!

                Code:
                {
                "code": 500,
                "message": "ERROR",
                "extraInfo": {
                "type": "ERROR_RESPONSE",
                "url": "https://tv.delta.nl/api/v1/media/users/XXXXXX/media_play_sessions/AAAAAAAA-AAAA-AAAA-AAAA-AAAAAAAAAAAA",
                "code": 500,
                "body": "{\"errors\":[{\"id\":\"aaaaaaaa-aaaa-aaaa-aaaa-aaaaaaaaaaaa\",\"status\":\"500\",\"title\":\"An error occurred while processing the request\"}]}"
                }
                }
                Lijkt mij hartstikke handig dat Delta dat soort informatie logt i.c.m. de bandbreedte en beeldkwaliteit, zo kunnen ze gemakkelijk zien waar eventuele fouten ontstaan.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door VlissingenAanZee Bekijk bericht

                  Lijkt mij hartstikke handig dat Delta dat soort informatie logt i.c.m. de bandbreedte en beeldkwaliteit, zo kunnen ze gemakkelijk zien waar eventuele fouten ontstaan.
                  Zeker, maar dan hoeft het niet persoonsgebonden te zijn bedoel ik

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht

                    Zeker, maar dan hoeft het niet persoonsgebonden te zijn bedoel ik
                    Lijkt mij eigenlijk niet zo een probleem.. het is handig dat ze mijn persoonlijke ervaring kunnen bekijken als ik ergens over klaag.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
                      TimENu is het natuurlijk nergens voor nodig dat Delta logt per per gebruiker welk kanaal zij bekijken en van wanneer tot wanneer. Het zijn geen anonieme stats daar er een UserId wordt meegegeven in het request voor play sessions!

                      Code:
                      {
                      "code": 500,
                      "message": "ERROR",
                      "extraInfo": {
                      "type": "ERROR_RESPONSE",
                      "url": "https://tv.delta.nl/api/v1/media/users/XXXXXX/media_play_sessions/AAAAAAAA-AAAA-AAAA-AAAA-AAAAAAAAAAAA",
                      "code": 500,
                      "body": "{\"errors\":[{\"id\":\"aaaaaaaa-aaaa-aaaa-aaaa-aaaaaaaaaaaa\",\"status\":\"500\",\"title\":\"An error occurred while processing the request\"}]}"
                      }
                      }
                      Hi hm_aapje, ik ben hier voor je achteraan gegaan. Deze foutmelding heeft te maken met een toepassing van het platform. De zender aanbieders verplichten DELTA een limiet in het aantal gelijktijdige streams toe te passen. We moeten dus bijhouden hoeveel streams er gelijktijdig onder een account actief zijn. Daarom wordt in dit request de userid meegenomen om de media play sessies, lees het aantal streams, te kunnen tellen.

                      Reageer


                      • #41
                        UPDATE #3
                        De update die de problemen met de "error" gaat verhelpen wordt vannacht uitgerold, als het goed is doet de foutmelding zich hierna niet meer voor. Mochten de problemen zich morgen echter alsnog voordoen verneem ik dat graag!

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                          Hi hm_aapje, ik ben hier voor je achteraan gegaan. Deze foutmelding heeft te maken met een toepassing van het platform. De zender aanbieders verplichten DELTA een limiet in het aantal gelijktijdige streams toe te passen. We moeten dus bijhouden hoeveel streams er gelijktijdig onder een account actief zijn. Daarom wordt in dit request de userid meegenomen om de media play sessies, lees het aantal streams, te kunnen tellen.
                          Hoi TimE, bedankt voor het uitzoeken. Maakt een hoop duidelijk

                          Wel jammer om te lezen dat er nog meer resticties worden opgelegd terwijl bij coax het een soort free-for-all was (en mensen hier dus aan gewend zijn), wordt met het nieuwe platform allerlei - nieuwe - restricties opgelegd.
                          Wat is het limiet van de hoeveelheid streams die tegelijkertijd toegestaan zijn?

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht


                            Misschien moet je eens een keer op ctrl + F5 drukken dan werkt het weer , ik heb zoiets ook eens gehad.
                            Thx, bij mij heeft dat geholpen. Hij doet het weer

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht

                              Thx, bij mij heeft dat geholpen. Hij doet het weer
                              Leuk om te horen.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
                                UPDATE #3
                                De update die de problemen met de "error" gaat verhelpen wordt vannacht uitgerold, als het goed is doet de foutmelding zich hierna niet meer voor. Mochten de problemen zich morgen echter alsnog voordoen verneem ik dat graag!
                                Opgelost !!

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X