Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Chromecast met Google TV en de Delta app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Chromecast met Google TV en de Delta app

    Hallo, kunnen jullie ervoor zorgen dat de app in de Google store gevonden word? Ik heb via via de app op de nieuwste Chromecast gezet (ja Ziggo werkt wel!) maar de Delta app start op in telefoon modus en niet op tabel modus. Ook is de app niet in het menu zichtbaar. Zou fijn zijn dat als de Cromecast met Google TV gelanceerd word ook Zeeland netjes de Chromecast kan gebruiken. Ik stel graag mijn Chromecast beschikbaar om hier thuis te kijken of de app werkt.

  • #2
    Dat verhaal klopt want ik heb het ook geprobeerd (sideloaden) en alleen portrait modus werkt en geen landscape modus.

    DELTA TV for Android - APK Download (apkpure.com)

    how do I allow unknown apps on the new Chromecast with Google TV it will not allow me w/ remote


    Maar het zal lang duren voordat er een native Android TV app zal zijn.

    Overigens valt mij wel op dat NPO Start app helaas erg onstabiel is op de Chromecast met Google TV.

    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...-eens-een-keer
    Laatst bewerkt door driepinter; 17 Dec 2020, 14:42.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Waarheid
      Wat niet lukt is om de radiokanalen van Delta naar Chromecast audio te streamen
      Dat is juist Chromecast Audio ondersteuning mist aan de Delta TV app maar kun je wel doen via de Google Home app.
      Bijgevoegde bestanden

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Dat verhaal klopt want ik heb het ook geprobeerd (sideloaden) en alleen portrait modus werkt en geen landscape modus.
        Heb jij een oudere versie geprobeerd die wellicht welk werkt?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Quetensky Bekijk bericht
          Heb jij een oudere versie geprobeerd die wellicht welk werkt?
          Toen ik het geprobeerd heb was het nog v1.5.3 inmiddels is het v1.6.1.

          Maar om het geinstalleerd te krijgen heb ik dus wel de developer options aan moet zetten.

          Enable developer options
          Go to settings - system- about - click on android tv os build 7 times
          Then you should be able to enable unknown apps
          Laatst bewerkt door driepinter; 17 Dec 2020, 15:21.

          Reageer


          • #6
            Helaas nog steeds niets... Delta, is het zo moeilijk om de app werkende te maken op de Chromecast met Google TV?

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Boshuis Bekijk bericht
                Dus gaat (en zo ja, ongeveer wanneer?) Delta een app op Google TV ondersteunen?
                Die kans is erg klein want daarmee wordt de DIT ontvanger (grotendeels) overbodig.

                Hetzelfde verhaal geldt voor een Apple TV app.

                Kortom daar krijg je geen antwoord op.

                Mijn ervaring is wil je tv kijken op de Chromecast met Google TV dan moet je de Canal Digitaal app nemen, maar dit kost je dan wel een extra abonnement.

                https://m7cdn.io/canaldigitaal/downl...-en-bomvol.pdf


                Laatst bewerkt door driepinter; 19 May 2021, 12:33.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                  Die kans is erg klein want daarmee wordt de DIT ontvanger (grotendeels) overbodig.

                  Hetzelfde verhaal geldt voor een Apple TV app.

                  Kortom daar krijg je geen antwoord op.

                  Alternatief
                  Ik zou niet weten waarom Delta dat niet gaat aanbieden. Zo goed als alle providers komen hier mee.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Ik zou niet weten waarom Delta dat niet gaat aanbieden. Zo goed als alle providers komen hier mee.
                    Leg eens uit waarom een provider volgens jou een soort van moreel verplicht is om te bieden wat andere providers bieden? (Het is niet zo, maar ik zou nu wel eens willen weten waarom dat in jouw hoofd wel zo is.)

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Ik zou niet weten waarom Delta dat niet gaat aanbieden. Zo goed als alle providers komen hier mee.
                      Als ze het al gaan bieden, niets wijst daar op, dan worden het apps van aldi-developers. Dus dan kun je daar weer fijn over klagen.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                        Als ze het al gaan bieden, niets wijst daar op, dan worden het apps van aldi-developers. Dus dan kun je daar weer fijn over klagen.
                        Als we daar op voorhand al van uit gaan..., Ik ga uit dat een provider gewoon het beste voor de klant wil.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Als we daar op voorhand al van uit gaan..., Ik ga uit dat een provider gewoon het beste voor de klant wil.
                          Willen is het probleem niet. Ze krijgen er alleen zo'n lullig budget voor dat het vaak uitbesteed wordt aan offshore-developingschuren en dat levert vaak slechte apps op.
                          Laatst bewerkt door Koeba; 19 May 2021, 14:02.

                          Reageer


                          • #14
                            Als ze Delta het niet levert blijf ik wel bij Ziggo. Die heeft een prima app. Ze hebben nog precies 6 maanden de tijd. Dan bepaal ik wat ik ga gebruiken. Ik gebruik overal Chromecasts met Google TV (op 3 kamers) dus als Delta het niet gaat ondersteunen, komt Delta er bij.mij niet in.

                            Tegenwoordig zijn er als zoveel apps voor Giigle TV inclusief F1 TV.

                            Reageer


                            • #15
                              You can play Minecraft 1.20.40 in your free time like me, I often play minecraft here: https://modilimitado.com/minecraft-1-20-40-apk

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X