Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Chromecast - Delta App hapert na paar minuten

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Chromecast - Delta App hapert na paar minuten

    Sinds afgelopen vrijdag heb ik problemen met het streamen van de Delta App vanaf mijn mobiel naar mijn chromecast / Samsung TV.
    Hij start wel, maar na enkele minuten komt in het midden van het scherm de draaiende cirkel "Laden"

    Dan moet ik op mijn telefoon het streamen stoppen en opnieuw streamen om weer 2 minuten verder te kunnen kijken..

    De app versie van Delta TV is 1.5.3.


    Alles zit dicht bij elkaar, de router / chromecast / mobiel zitten op nog geen 2 meter afstand van elkaar.




  • #2
    Hier hetzelfde probleem. WiFi is prima maar toch staat het beeld continu stil..

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Mutu87 Bekijk bericht
      Sinds afgelopen vrijdag heb ik problemen met het streamen van de Delta App vanaf mijn mobiel naar mijn chromecast / Samsung TV.
      Hij start wel, maar na enkele minuten komt in het midden van het scherm de draaiende cirkel "Laden"

      Dan moet ik op mijn telefoon het streamen stoppen en opnieuw streamen om weer 2 minuten verder te kunnen kijken..

      De app versie van Delta TV is 1.5.3.


      Alles zit dicht bij elkaar, de router / chromecast / mobiel zitten op nog geen 2 meter afstand van elkaar.


      https://www.smartphone.nl/tips/chrom...n-oplossingen/

      https://techadviseur.nl/chromecast-probleem-oplossingen/


      Heeft u de chromecast wel eens gereset door hem een minuut spanningsloos te maken? Doet hij het bij bv YouTube wel goed?

      Je zou ook de Delta app opnieuw kunnen installeren. Ik neem aan dat de WiFi ok is, anders kun je eventueel je modem opnieuw opstarten.

      Zelf gebruik ik ook chromecast zowel video als audio en tot op heden weinig problemen ondervonden.

      In bovenstaande links staan meer tips over Google chromecast. Succes.
      Laatst bewerkt door Guest01; 24 Nov 2020, 08:49.

      Reageer


      • #4
        Hier ook hetzelfde probleem.

        Streamen naar chromecast via Plex of Jellyfin werkt wel zonder problemen.
        Laatst bewerkt door JanPietJoris; 24 Nov 2020, 15:51.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

          https://www.smartphone.nl/tips/chrom...n-oplossingen/

          https://techadviseur.nl/chromecast-probleem-oplossingen/


          Heeft u de chromecast wel eens gereset door hem een minuut spanningsloos te maken? Doet hij het bij bv YouTube wel goed?

          Je zou ook de Delta app opnieuw kunnen installeren. Ik neem aan dat de WiFi ok is, anders kun je eventueel je modem opnieuw opstarten.

          Zelf gebruik ik ook chromecast zowel video als audio en tot op heden weinig problemen ondervonden.

          In bovenstaande links staan meer tips over Google chromecast. Succes.
          Bedankt voor de tips, Had ze inderdaad allemaal al geprobeerd.
          Het is ook enkel de Delta App, spotify / youtube etc werkt zonder problemen.

          Maar het is nog niet opgelost dus.

          Reageer


          • #6
            Op andere apps geen problemen, dus resetten etc. heeft geen zin. Het speelt alleen bij de Delta app.

            Reageer


            • #7
              Op dit moment krijgen wij meerdere melding van problemen met het streamen van de DELTA Tv App via de Chromecast.
              Dit wordt verder nagekeken door de betreffende afdeling.



              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                Op dit moment krijgen wij meerdere melding van problemen met het streamen van de DELTA Tv App via de Chromecast.
                Dit wordt verder nagekeken door de betreffende afdeling.


                Thanks voor de snelle reactie Edwin! We wachten het af!

                Reageer


                • #9
                  Getest op een bedrade Ultra Chromecast en een draadloze gewone Chromecast. Delta stopt met werken, Netflix en alle andere apps draaien netjes door. Ook de Ziggo app cast op beiden prima de TV zenders.

                  Reageer


                  • #10
                    Sinds vandaag werkt app opeens niet meer

                    Opnieuw installeren, updates.... nicks helpt.

                    wie went het antwoord .

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door aderegt Bekijk bericht
                      Sinds vandaag werkt app opeens niet meer

                      Opnieuw installeren, updates.... nicks helpt.

                      wie went het antwoord .
                      Hi aderegt

                      Reageer


                      • #12
                        Edwinb , is er al nieuws over de haperingen? Ik heb er nog steeds last van.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Mutu87 Bekijk bericht
                          Edwinb , is er al nieuws over de haperingen? Ik heb er nog steeds last van.
                          Hi Mutu87 , ik ben hier even achteraan gegaan. Het probleem is momenteel nog in behandeling. Mocht(en) hierover update(s) zijn zullen we dat via dit kanaal doorgeven.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X