Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer delta app op Apple TV zoals alle andere providers

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    ik gok helemaal niets. Het TV=plaform (het nieuwe platform) wordt beheert door Delta en niet door Caiway-mensen.
    Je kan het ook zo zien de techneuten werken voor beide BV's, maar alles draait op 1 centraal platform.
    Dat is geen gis of gokwerk, dat is de waarheid.
    Waar baseer je dit op? Hoe weet je of door wie is aan jou bevestigd dat het door 'Delta-mensen' wordt beheerd?
    Hoe weet je of wie heeft je bevestigd dat de 'techneuten' voor beide firma's werken? Zonder bewijs of bron blijft het lastig. (Je zou minderen maar ik merk er weinig van )
    Laatst bewerkt door Koeba; 1 Aug 2020, 17:36.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
      Hoe weet je of wie heeft je bevestigd dat de 'techneuten' voor beide firma's werken?

      Reageer


      • #33
        https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta...bij-televisie/

        https://www.broadbandtvnews.com/2019...reen-platform/

        Het blijven twee merken met een geintegreerde tv-oplossing van Amino zoals deze nu zowel bij Delta en Caiway draait.

        het is een single unified backend.

        Jammer dat er aan deze informatie nu al een jaar getwijfeld wordt.
        De HD zenders zijn ook aan elkaar gelijk, maar dat was je na de laatste update van de regionalen wellicht al opgevallen.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Jammer dat er aan deze informatie nu al een jaar getwijfeld wordt.

          Reageer


          • #35
            Overigens blijf ik van mening dat totaaltv.nl geen serieus te nemen bron is.

            Reageer


            • #36
              Volgens mij moet je me dan maar even teruglezen... nooit beweerd. Ze zitten wel in 1 pand, met 1 servicedesk/webcare en ook 1 afdeling die de tv doet.
              Je moet me geen woorden of zaken in de mond leggen die ik niet heb gezegd.
              En dit nieuwtje stond op alle mediasites, wat ik al zei googlen.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                Volgens mij moet je me dan maar even teruglezen... nooit beweerd.
                Bordewolf in DELTA Internet en Telefonie 13 Nov 2019, 21:38

                en dit zijn jouw eigen woorden !!!

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht






                  en dit zijn jouw eigen woorden !!!
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 Aug 2020, 11:50.

                  Reageer


                  • #39

                    Reageer


                    • #40
                      Dat kan bij Delta wel hoor, ligt er aan in welk gebied je Delta afneemt.
                      Het is mij opgevallen dat veel namen zijn hernoemd:
                      CAIW (Moedermij Caiway) => Delta Fiber
                      CBizz (Zakelijk poot van Caiway) => Delta Zakelijk
                      Glasvezel Buitenaf (glasvezelaanleg buitenaf van Caiway): Delta Fiber Netwerk, die nu ALLE aanleg doet ook in Zeeland.

                      fred44nl heeft niet helemaal ongelijk Caiway en Delta zijn twee aparte BV's, maar intern draait men deels op dezelfde IT-systemen, TV-platform etc en zijn medewerkers voor beide bedrijven werkzaam (ik laat in het midden hoeveel, dat zou ook weer een aanname zijn). Daar laat ik het graag bij voor nu.
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 Aug 2020, 13:29.

                      Reageer


                      • #41
                        En dan te bedenken dat op 3 Apr 2016, 15:14 de eerste meldingen op dit forum over deze app zijn begonnen.
                        En nu ruim 4 jaar later zijn er nog nieuwe topics over deze app.
                        Wanneer eindigt deze soap ???
                        Voor de mensen die nog steeds de moed en de strijdlust hebben om in de wondere wereld van deze app te lijf te gaan,veel succes.




                        [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

                        Reageer


                        • #42
                          Zelfs T-Mobile komt binnenkort met een andoid-tv en apple-tv app.

                          https://tweakers.net/nieuws/170478/n...settopbox.html

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht
                            Zelfs T-Mobile komt binnenkort met een andoid-tv en apple-tv app.

                            https://tweakers.net/nieuws/170478/n...settopbox.html
                            Was al bekend en daar is al een topic over ook. T-Mobile heef ook een samenwerking met Stoneroos en gekozen voor TV Anywhere.
                            Delta en Caiway zitten op het OTTNow! platform.

                            Reageer


                            • #44
                              Wel gewoon zoals het hoort; een beeldkwaliteit die minstens zo goed is als een losse ontvanger en gewoon alle zenders behalve de erotische zenders omdat Apple dat niet toestaat.
                              Ziggo heeft ook een app voor Apple tv, alleen is de beeldkwaliteit daarvan nog slechts 720p. Maar er worden door andere aanbieders flinke stappen gemaakt. Nu Delta nog!

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                                Wel gewoon zoals het hoort; een beeldkwaliteit die minstens zo goed is als een losse ontvanger en gewoon alle zenders behalve de erotische zenders omdat Apple dat niet toestaat.
                                Ziggo heeft ook een app voor Apple tv, alleen is de beeldkwaliteit daarvan nog slechts 720p. Maar er worden door andere aanbieders flinke stappen gemaakt. Nu Delta nog!
                                Volgens mij is eerst de decodersoftware aan de beurt. Eerst alle problemen daar oplossen.
                                Ik heb hier gevraagd om een update van hoe ver men daar mee is en wat er wordt opgelost. Hopelijk gaan ze ons van informatie voorzien. Bedenk dat men hier sterk afhankelijk is van Stoneroos.
                                Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 Aug 2020, 09:15.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X