Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verwijderen van programma's van opgenomen programma's van TLC niet mogelijk

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Verwijderen van programma's van opgenomen programma's van TLC niet mogelijk


  • #2
    Bij ons ook het probleem dat opgenomen en geprogrameerde programmas van tlc niet meer verwijderd kunnen worden.
    klantenservice zegt al sinds een week dat het bekend is en dat er aan gewerkt wordt,aangezien die programmas veel herhaald worden houd ik straks geen opneemruimte meer over,hopelijk schieten ze een beetje op.

    Reageer


    • #3
      Net zelf eens getest maar TLC opnames zijn idd niet te wissen.

      Raar maar waar.

      Reageer


      • #4
        Het blijft aanmodderen bij Delta.

        Reageer


        • #5
          Verwijderen van programma's van opgenomen programma's van TLC niet mogelijk

          Ik heb hetzelfde bij Ziggo Sport en Discovery
          Bij Ziggo staan nu 34 (!) opnames gepland die ik niet weg krijg, zelfde probleem bij opgenomen opnames
          Hopelijk schieten ze een beetje op, op deze manier is box eind komende week vol!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door IsDaWa Bekijk bericht
            Verwijderen van programma's van opgenomen programma's van TLC niet mogelijk
            Ik heb hetzelfde bij Ziggo Sport en Discovery
            Discovery werkt ook niet dat is juist.

            Reageer


            • #7
              Iemand al een oplossing? ook hier speelt het probleem dat opnames wissen niet lukt. Niet via de interactie tv, app of windows laptop..... bij de herstart van het apparaat wel een update zien binnenkomen, maar heeft hier niet tot een verbetering geleid.

              Reageer


              • #8
                Er doen zich met de interactieve opnamefunctie momenteel problemen voor, het verwijderen van opnames en geplande opnames lijkt hierbij op meerdere zenders niet te werken zoals het hoort. Dit probleem is momenteel in onderzoek.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X