Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik wil (eigenlijk) tv.delta.nl weer terug- vriendelijker overzicht kanalen.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik wil (eigenlijk) tv.delta.nl weer terug- vriendelijker overzicht kanalen.

    gebruikte via chrome op tablet de site tv.delta.nl om de tv gids te bekijken. Heerlijk overzichtelijk was dat. Zag je een programma wat je op wilde neen, kon dat ook snel gedaan worden. Gebruikte tablet in portretstand omdat ik dan sneller bij o.a. bbc first en de vlaamse zenders terecht kon.
    Op 3 maart is spul overgezet naar webtv.delta open je die op tablet in chrome krijg je meteen melding dat er een app is. Je kan wel de gids zien als je helemaal adres intypt met toevoeging #guide. Maar dan krijg je net als in de nieuwe app DRIE kanalen naast elkaar in beeld. Voordat je dan met scrollen bij de vlaamse zenders bent. Brr.
    Oke het ziet er dan net zo uit als een papieren tv gids, maar die bladert wel sneller.

    Dus eigenlijk de vraag kan gewoon tv.delta.nl weer terugkomen.

  • #2
    Ik steun dit voorstel van harte!

    Reageer


    • #3
      En ik ook,

      Reageer


      • #4
        En ik niet, niet goed werkend Silverlight nodig of chrome gebruiken, het werkt op het moment eindelijk normaal.
        Laatst bewerkt door Kennie-L; 30 Mar 2020, 19:59.

        Reageer


        • #5
          Ik weet niet hoe het eerst was omdat ik pas ongeveer een maand klant bent.
          Wel weet ik dat ik de televisiegids van KPN en Ziggo veel overzichtelijker
          vindt.

          Reageer


          • #6
            Van mij mag het ook terug naar het oude. Was veel overzichtigtelijker en niet zo gevoelig voor een muis aanraking. Ik moest volgens een telefoniste van zeelandnet mijn muis maar met rust laten. Als grap vond ik het wel leuk maar als oplossing volledig naast de pot gepist.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
              En ik niet, debiel Silverlight nodig of chrome gebruiken, het werkt op het moment eindelijk een beetje normaal.
              Wij doen hier normaal op dit forum,niet die rare woorden
              Laatst bewerkt door koekeroe; 30 Mar 2020, 19:53.

              Reageer


              • #8
                Wat zeg ik verkeerd, heb ik uw Silverlight beledigd?

                Reageer


                • #9
                  [QUOTE=Kennie-L;n182151]Wat zeg ik verkeerd, heb ik uw Silverlight beledigd?[/QUO
                  Dank u
                  Laatst bewerkt door koekeroe; 30 Mar 2020, 20:18.

                  Reageer


                  • #10
                    Nou, ik vind Silverlight niet een echt normaal programma, u acht ik daarintegen heel hoog hoor.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
                      Nou, ik vind Silverlight niet een echt normaal programma, u acht ik daarintegen heel hoog hoor.
                      Dank u voor dit compliment,maar haal dat woord weg ,nu lijkt het erop dat u iemand met dat woord uitscheldt ,en dat was uw bedoeling niet?

                      Reageer


                      • #12
                        Er staat een komma achter, natuurlijk scheld ik niemand uit, ik zie dat u mijn inrichtingverleden heeft weggehaald dus ik geef u uw zin maar.

                        Reageer


                        • #13
                          Genoeg onzin, ik hoor niemand dat er volgens mij al dagen GEEN haperingen meer zijn!

                          Reageer


                          • #14
                            Dit gaat niet over haperingen, maar over de TV gids, ongeacht welke app er achter zit.
                            En inderdaad de oude was ook voor mij veel overzichtelijker.
                            Maar het zal niet veranderen, het is zoals het nu is.
                            Net zoals de beloofde zenders instellen naar eigen volgorde, volgend kwartaal, maar in welk jaar ?

                            Reageer


                            • #15
                              De volgorde van je opnames is ook een ramp in de nieuwe versie. Staat standaard op alfabet terwijl ik hem liever op datum heb staan. Als je een item bekijkt springt hij altijd weer terug naar alfabet. Erg onhandig
                              Zet je hem op datum dan klopt dat ook nog van geen kanten. Op datum gesorteerd zijn de laatste 4: 30 mrt - 29 mrt - 11 mrt - 30 mrt..... en zo gaat het door, niet echt goed op datum gesorteerd dus.
                              Bij de oude versie ging dat prima!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X