Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Casten sinds kort niet meer stil te zetten tijdens het afspelen van een opname.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Casten sinds kort niet meer stil te zetten tijdens het afspelen van een opname.

    De nieuwe Delta TV app laat zich sinds kort tijdens het casten van een opname niet meer stil te zetten via || .

    Dit is vreemd omdat het eerder wel werkte, dit issue treedt op met 2 tv's en 2 verschillende Android tablet's Samsung en Lenovo.
    Op de "oude" Delta tv app werkt het stilzetten nog wel

  • #2
    Dit probleem heb ik ook inderdaad sinds kort ! Zeer vervelend..................

    Reageer


    • #3
      Klopt ik heb het ook (Android App versie 1.012).

      Reageer


      • #4
        Ook ok heb hetzelfde probleem. Opnieuw installeren van app helpt niet. Ook het doorspoelen werkt niet meer.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door freijmuth Bekijk bericht
          De nieuwe Delta TV app laat zich sinds kort tijdens het casten van een opname niet meer stil te zetten via || .

          Dit is vreemd omdat het eerder wel werkte, dit issue treedt op met 2 tv's en 2 verschillende Android tablet's Samsung en Lenovo.
          Op de "oude" Delta tv app werkt het stilzetten nog wel
          Dit probleem is gemeld en wordt spoedig verholpen.

          Reageer


          • #6
            Dank je wel voor de snelle respons

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door bertw Bekijk bericht
              Dank je wel voor de snelle respons
              De respons was snel, maar een oplossing blijft voorlopig uit. Wat is de status van dit probleem ?

              Reageer


              • #8
                Daar ben ik ook benieuwd naar want het is best lastig.

                Reageer


                • #9
                  Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar casten geeft gewoon geen strak beeld. De stream is niet groot genoeg om een stabiel mooi beeld te creeeren.
                  Wanneer wordt dit opgelost?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar casten geeft gewoon geen strak beeld. De stream is niet groot genoeg om een stabiel mooi beeld te creeeren.
                    Wanneer wordt dit opgelost?
                    Dat zie ik niet, maar het duurt zeker wel 15 seconden voordat je een scherp beeld krijgt maar dat is bekend.

                    Ik heb onlaatst nog eens gemeten wat een stream nu eigenlijk verbruikt en toen zat dat tussen de 3,5 en 5,2Mb/s.
                    Laatst bewerkt door driepinter; 11 Jan 2020, 11:28.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                      Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar casten geeft gewoon geen strak beeld. De stream is niet groot genoeg om een stabiel mooi beeld te creeeren.
                      Wanneer wordt dit opgelost?
                      Nou, casten is nooit gemaakt om een vervanging te zijn voor bekabeld kijken hoor. Die kwaliteit zal het nooit kunnen halen. Dat dus ook niet verwachten.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                        Nou, casten is nooit gemaakt om een vervanging te zijn voor bekabeld kijken hoor. Die kwaliteit zal het nooit kunnen halen. Dat dus ook niet verwachten.
                        Ik heb andere ervaringen met Netflix o.a. strak beeld. Het beeld van de aangeboden streams van Caiway/Delta is een stuk minder zeker bij bewegende beelden. Een stream zoals op de decoder zit gaat zeker richting de 8 Mb/sec ipv 5

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                          Nou, casten is nooit gemaakt om een vervanging te zijn voor bekabeld kijken hoor. Die kwaliteit zal het nooit kunnen halen. Dat dus ook niet verwachten.
                          https://tweakers.net/nieuws/104139/g...hromecast.html

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                            Nou, casten is nooit gemaakt om een vervanging te zijn voor bekabeld kijken hoor. Die kwaliteit zal het nooit kunnen halen. Dat dus ook niet verwachten.
                            Onzin natuurlijk. Met 5Ghz en 100mbps is dat MAKKELIJK te halen. Delta IPTV blijft gewoon een waardeloos produkt.

                            Reageer


                            • #15
                              Ik zou toch graag weten wat nu de voortgang van deze storing is want het duurt nu al (ruim) vier weken.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X