Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Chromecast in Delta TV app

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Chromecast in Delta TV app

    Na de oktober-update van de app werkt het casten naar mijn tv niet meer. Is deze functionaliteit niet meer beschikbaar?

  • #2
    Onder Android werkt het iig nog wel maar het kan dus best onder iOS niet zo zijn.

    Reageer


    • #3
      Na de update van de week werkte het casten nog wel ,maar na de ios 13 update van gisteren niet meer bij mij. Zit er een fout in de app miischien ?

      Reageer


      • #4
        Voor alle duidelijkheid. Betreft iOs 13.1.2. App-versie 1.0.13. Ik heb dit ook geprobeerd onder Andriod en dat werkte wel. Ik vroeg me wel af of dit de laatste versie was, die ik gebruikte.

        Reageer


        • #5
          ja ik heb allebei die versies. De delta app update heb ik van de week al bijgewerkt en toen werkte alles nog prima. De IOS update gisterenavond en sinds dien kan ik niet meer casten. Het lijkt me dus in de delta app te zitten want casten met you tube werkt nog wel.
          Laatst bewerkt door jos119; 13 Oct 2019, 17:30.

          Reageer


          • #6
            HIervan zijn inmiddels meerdere meldingen van binnengekomen en wordt op dit moment onderzocht. Dit treed op bij de laatste versie van de DELTA App voor IOS.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
              HIervan zijn inmiddels meerdere meldingen van binnengekomen en wordt op dit moment onderzocht. Dit treed op bij de laatste versie van de DELTA App voor IOS.
              En ook in de Caiway-app, dat gaat gelijk op :-(

              Reageer


              • #8
                Meerdere meldingen. Wordt inmiddels onderzocht ?. Wie onderzoekt dit en hoe horen we wat uit het onderzoek komt ??

                Reageer


                • #9
                  Het duurt even voordat er een nieuwe versie in de Apple Store beland.

                  Ik verwacht al snel een Android-update van de app aangezien dit een storende bug is (waarvan ik vreemd vind dat dit niet even getest is!)

                  Reageer


                  • #10
                    Vanmiddag zal de update voor de DELTA App voor IOS beschikbaar komen. Deze zal de problemen met het casten verhelpen.

                    Reageer


                    • #11
                      Nee bij mij crashd de geupdate app na een paar seconden. En de RTL/veronica etc zenders werken helemaal niet.....

                      Reageer


                      • #12
                        Update werkt bij mij op IOS 13.1.3. Ook RTL doet het.

                        Reageer


                        • #13
                          Delta app android cast niet alle programmas naar chrome cast bv lubach doet i niet maar meiland wel

                          Reageer


                          • #14
                            Het is raar maar waar, Zondag met Lubach werkt idd niet met een Chromecast.

                            https://webtv.delta.nl/#/details/3/1...468751-41-2019
                            Laatst bewerkt door driepinter; 27 Oct 2019, 15:03.

                            Reageer


                            • #15
                              Hij doet het weer bij mij, zoals vroeger (alles wel ververst), 26 okt

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X