Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zenderinfo op scherm

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zenderinfo op scherm

    Als je in de modus 'volledig scherm' naar de app Delta TV kijkt, wordt de linkerbovenhoek gebruikt voor een OSD (on screen display), met de zenderinformatie.
    Heel vaak bedekt die OSD dan informatie die door de zender wordt afgebeeld. Bij voetbalwedstrijden dan altijd de score stand. Wat mij betreft mag die OSD verdwijnen, want ik vind het bijzonder storend. Bij Chrome kan ik die ook niet laten verdwijnen. Kan Delta hier iets aan doen?

  • #2
    Is inderdaad heel storend. Het zou beter zijn als die info na korte tijd onzichtbaar wordt, net als bijvoorbeeld de balk waarin je de uitzending kan pauzeren.
    Mogelijk was dat ook de bedoeling maar is het gewoon een bugje.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Foort Bekijk bericht
      Heel vaak bedekt die OSD dan informatie die door de zender wordt afgebeeld.
      Is al een jaar of wat getouwtrek wie daarvoor verantwoordelijk is. En in de tussentijd gebeurt er niets...

      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        De nieuwe : https://webtv.delta.nl kent dit probleem niet (zenderinfo op volledig scherm).

        Ik zie het in volledig scherm op de TV app ook niet meer staan.

        (2e foto Femke Halsema)
        Bijgevoegde bestanden
        Laatst bewerkt door driepinter; 18 Sep 2019, 19:14.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          De nieuwe : https://webtv.delta.nl kent dit probleem niet (zenderinfo op volledig scherm).

          Ik zie het in volledig scherm op de TV app ook niet meer staan.

          (2e foto Femke Halsema)
          Men leest echt wel mee hier en er wordt ook opgelost. Is ARD en ZDF nu al beschikbaar en is ARD HD al toegevoegd?

          Reageer


          • #6
            Worden er nog problemen ervaren met de OSD informatie dat deze zichtbaar blijft?

            Reageer


            • #7
              Ik zie nog steeds links bovenin een balkje met de naam van het programma staan bij live tv nu is dat het NOS Journaal NPO1.

              Reageer


              • #8
                Is dit als je kijkt via de DELTA Tv App of via de browser?

                Reageer


                • #9
                  Gelukkig hier niet op (live) webtv.
                  Laatst bewerkt door driepinter; 26 Sep 2019, 14:13.

                  Reageer


                  • #10
                    Dat is geen volledig scherm hoor.

                    Reageer


                    • #11
                      Via de browser op echt volledig scherm zonder zwart er omheen.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
                        Via de browser op echt volledig scherm zonder zwart er omheen.
                        Het maakt bij mij iig niks uit, de zenderinfo is weg op : webtv.delta.nl (is wel aanwezig bij tv.delta.nl).
                        Laatst bewerkt door driepinter; 26 Sep 2019, 15:19.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                          Het maakt bij mij iig niks uit, de zenderinfo is weg op : webtv.delta.nl (is wel aanwezig bij tv.delta.nl).
                          Inderdaad webtv.delta.nl niet bedankt

                          Reageer


                          • #14
                            Bij tv.delta.nl verwijder ik nu telkens elke keer dat ik kijk en het storend is (zoals nu bij Championsleague Ajax) handmatig het van toepassing zijnde besturingselement (re muis knop > inspecteren> Elements)

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Foort Bekijk bericht
                              Bij tv.delta.nl verwijder ik nu telkens elke keer dat ik kijk en het storend is (zoals nu bij Championsleague Ajax) handmatig het van toepassing zijnde besturingselement (re muis knop > inspecteren> Elements)
                              gewoon webtv.delta.nl gebruiken en het is blijven opgelost. Dat is feitelijk ook de juiste URL net als webtv.caiway.nl voor Caiway

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X