Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Online tv kijken kan niet meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Online tv kijken kan niet meer

    Hallo

    Sinds een week of 2 denk ik kan ik via laptop geen tv meer kijken, op elke zender staat een slotje en als ik er op klik is de zender geen onderdeel van abbonement
    Wil dat zeggen om online te kunnen kijken dat ik abbonement op interactieve tv moet hebben?

    alvast dank
    Laatst bewerkt door Hewwego; 29 Aug 2019, 23:06.

  • #2
    Staat het echt op elke zender? Het lijkt er dan op dat je niet bent ingelogd. Via het menu kun je inloggen/aanmelden met je account. Dan zou het weer moeten werken.
    Kun je wel NPO 1 kijken bijvoorbeeld, dan is het iets anders.

    Reageer


    • #3
      Je zou eventueel nog kunnen kijken of het bij https://webtv.delta.nl ook het geval is.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Hewwego Bekijk bericht
        Hallo

        Sinds een week of 2 denk ik kan ik via laptop geen tv meer kijken, op elke zender staat een slotje en als ik er op klik is de zender geen onderdeel van abbonement
        Wil dat zeggen om online te kunnen kijken dat ik abbonement op interactieve tv moet hebben?

        alvast dank
        Heb je voor mij via de e-mail een klantnummer of postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant. Je mag de e-mail richten aan [email protected] Dan kijk ik dit verder voor je na.

        Zie je wel dat je bent ingelogd? ervaar je dit op 1 of op meerdere apparaten?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Je zou eventueel nog kunnen kijken of het bij https://webtv.delta.nl ook het geval is.
          Jups geen onderdeel van abbonement nog steeds, email zoals edwin adviseerde reeds gedaan

          Reageer


          • #6
            Bedankt voor de e-mail. Deze is inmiddels beantwoord.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X