Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

app werkt niet op ipad3

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • app werkt niet op ipad3

    Ik heb de app geinstalleerd van delta om tv te kunnen kijken vanaf mijn ipad3 met i.o.s versie 9.3.5.
    Kan wel de app downloaden maar als ik de app open dan gaat deze na 4 seconden terug naar het startscherm.
    Heb de app al opnieuw geinstalleerd,de ipad opnieuw gestart en terug naar fabrieksinstellingen maar niks helpt...
    iemand tips?

  • #2
    probeer het es met Safari en ga dan naar webtv.delta.nl

    Reageer


    • #3
      fred44nl

      Werkt het (webtv.delta.nl) nu eigenlijk ook in Safari onder macOS ?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        fred44nl

        Werkt het (webtv.delta.nl) nu eigenlijk ook in Safari onder macOS ?
        ja,ja,

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
          probeer het es met Safari en ga dan naar webtv.delta.nl
          gedaan maar valt ook weg na 4 seconden

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door walhoute Bekijk bericht

            gedaan maar valt ook weg na 4 seconden

            Reageer


            • #7
              ook geen foutmelding verder!Op mijn android telefoon werkt het wel maar ik zie wel dat het een vernieuwde versie is van de vorige delta app misschien dat het daar iets mee te maken heeft..

              Reageer


              • #8
                Je zou kunnen kijken of je app-crashes kunt vinden in de instellingen bij Privacy, Analyse, Analysegegevens (bij oudere versies zit dat bij Algemeen, Diagnose en gebruik). Ik weet niet precies hoe de DELTA TV app hier getoond wordt, maar het zou iets met 'delta' of 'stoneroos' kunnen zijn.
                De inhoud van dat rapport zou je kunnen delen, want daar is uit te halen waarom de app is vastgelopen.

                Reageer


                • #9
                  Ik hoop dat je dit bedoelt!
                  Bijgevoegde bestanden

                  Reageer


                  • #10
                    E kunnen problemen optreden met de nieuwe app via iOS 9.3.x. Er wordt gewerkt aan een oplossing.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #11
                      De nieuwe Caiway interactieve app crashes ook op mijn IPad 3... is dus een softwareprobleem al is de IPad 3 natuurlijk ook al behoorlijk oud :-)

                      Reageer


                      • #12
                        De DELTA app en de app van Caiway zijn niet gelijk aan elkaar, dus ook het probleem is niet vergelijkbaar behalve dat het allebei op Apple speelt.
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
                          De DELTA app en de app van Caiway zijn niet gelijk aan elkaar
                          Bedoel je qua aanbod van beschikbaarheid of ook mbt de maker van de app?
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
                            De DELTA app en de app van Caiway zijn niet gelijk aan elkaar, dus ook het probleem is niet vergelijkbaar behalve dat het allebei op Apple speelt.
                            De apps zijn exact gelijk aan elkaar, hooguit worden er andere zenders doorgegeven.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door walhoute Bekijk bericht
                              iemand tips?

                              Walhoute, je zou deze: http://tv.delta.nl kunnen proberen.
                              Test daarin even of NPO1 en RTL4 wel langer spelen dan 4 seconden.
                              Mocht dit niet zo zijn, kun je het ook met Google Chrome proberen of Mozilla Firefox.

                              Graag horen we of dit wel werkt.

                              < >

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X