Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV app op smart TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV app op smart TV

    Weet iemand of Delta plannen heeft om hun app beschikbaar te maken voor mensen met smart TV? Ik heb geen zin om een separaat ontvanger te nemen en weet sat andere providers wel apps hebben voor Smart TV.

  • #2
    als je geen aparte ontvanger wil, dan kun je overwegen om een CI+ module met smartcard te nemen.

    Reageer


    • #3
      Zou erg handig zijn om programma gemist en je opnames gewoon op je smart tv te kunnen bekijken.
      Omdat het nu niet beschikbaar is op een smart-tv maak ik weinig gebruik van de app en dat is toch wel jammer.

      Reageer


      • #4
        Delta probeert je gewoon een interactief abonnement aan te smeren.
        Dan kan het namelijk wel.

        Reageer


        • #5
          Dat was mijn vraag / opmerking niet Fred44nl!

          Reageer


          • #6
            briksem dat weet ik vandaar wil ik mijn smarttv gebruiken! Andere providers buiten Zeeland kunnen het wel. Delta blokkert dienst via internet op smartTV. Ergens hangt er een luchtje aan. Jammer dat Delta niet reageert of durven ze niet?

            Reageer


            • #7
              De nieuwe DELTA TV app wordt ondersteund op de volgende apparaten:
              Tablet: Android (versie 4.4 of hoger) en Apple (iOS 7 of hoger)
              Smartphone: Android (versie 4.4 of hoger) en Apple (iOS 7 of hoger)

              Er is geen versie beschikbaar voor de smart tv. Hiervoor zou je het gebruik van een chromecast kunnen overwegen.

              Meer informatie is terug te vinden via deze link.

              Reageer


              • #8
                Ok maar waarom ontwikkelt Delta een app niet voor Smart TV? Is dit om extra geld te verdienen voor het huur van een kastje?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door GIY Bekijk bericht
                  Ok maar waarom ontwikkelt Delta een app niet voor Smart TV? Is dit om extra geld te verdienen voor het huur van een kastje?
                  Waarschijnlijk. Zelf heb ik ook niet de behoefte om naast mijn Nvidia Shield nog een kastje te plaatsen. Het lijkt mij dat het interactieve kastje ook gewoon een Android box is waarop een soort IPtv dienst draait. Ik heb er zelf best die 3 euro per maand voor over om deze op mijn eigen box te draaien, dan kan eindelijk die kabel de huiskamer uit.

                  Edit: Overigens werkt de Chromecast optie naar behoren, het is alleen voor de rest van het gezin niet zo eenvoudig om met een smartphone te kasten en zo live tv te kijken.
                  Laatst bewerkt door MrSplinter; 4 Jun 2019, 12:17.

                  Reageer


                  • #10
                    Waar slaat dit op?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door GIY Bekijk bericht
                      briksem dat weet ik vandaar wil ik mijn smarttv gebruiken! Andere providers buiten Zeeland kunnen het wel. Delta blokkert dienst via internet op smartTV. Ergens hangt er een luchtje aan. Jammer dat Delta niet reageert of durven ze niet?
                      Jeetje wees blij dat je kan streamen via Chromecast. Dat ding kost een paar tientjes en je hebt er veel plezier van. Ik als Caiway klant kan er alleen maar van dromen dat zoiets wordt gelanceerd. Officieel is het er nu maar alleen voor nieuwe klanten terwijl wij al jaren met een bagger multiscreen app zitten.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door GIY Bekijk bericht
                        Waar slaat dit op?
                        Heb je het over de opmerking, of het feit dat Delta extra kosten vraagt voor hun interactieve tv kastje?

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X