Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe Dellta app (positief nieuws)

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuwe Dellta app (positief nieuws)

    Vaak gaat het op het forum over slechte dingen / klachten of dingen die niet goed gaan, soms terecht soms iets minder.

    en dat is ook goed want daar is gedeeltelijk ook een forum voor.

    Maar ik wil deze keer iets positie vertellen en delen, ik zelf klacht ook en vertel ook vaak dingen waar ik me aan stoor maar dit keer ben ik positief.

    Sinds de nieuwe app ( wel jammer dat ze daar niet meer bekendheid aan hebben gegeven dat je echt een hele nieuwe app moest downloaden), vindt ik dat DELTA zeker een stap voorwaarts heeft gemaakt.

    De app is overzichtelijke de zenders moeten minder bufferen, de kwaliteit is beter. Alle zenders die je hebt / die in je abbelement zitten staan gelijk op de dashboard, het dashboard refresh vaak en mooi.

    Veder zie je gelijk je opgenomen programma s , door spoelen gaat snel terug kijken gaat goed.

    De gids loopt niet meer vast dus tot nu toe van uit ons / mij een grote pluim .

    Heb alleen een vraag waarom ik tv West niet kan kijken ! Denk dat ik daar niet zo veel aan mis maar toch wel raar, heb plus pakket dacht dat die daar in zat?!
    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

  • #2
    Picture in Picture

    Within the Delta applications video content is key. For this reason we developed the custom picture-in-picture feature to achieve this goal.
    By minimizing the video player, the user can navigate through the apps without having to miss anything of the program being watched.

    https://www.delta.nl/nieuws/lekker-z...-delta-tv-app/
    Bijgevoegde bestanden
    Laatst bewerkt door driepinter; 5 May 2019, 09:06.

    Reageer


    • #3
      Wat ik zelf een plus punt vindt, zelf denk ik dat er in de toekomst daar nog wel meer optie in komen te staan, bv chat / andere camera standen bij voetbal wedstrijden f1 enzo, waarbij ip en internet tv kijken nog beter benut word.

      Maar denk dat delta met de nieuwe app al een goede stap heeft gezet, ik moet erbij zeggen hij is niet perfect maar wel al aardig .
      Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

      Reageer


      • #4
        Bij het inloggen wordt gevraagd om Email adres. Dat werkte bij mij niet.
        Inloggen met mijn gebruikersnaam wel.

        Mooie App.

        Reageer


        • #5
          Heb je toevallig je gebruiksnaam aan je email gekoppeld?

          Wat is bij mijn ook zo, ik heb meerdere email adressen onder het delta account staan.

          Dat komt door dat mijn vrouw ooit bij zeelandnet is gegaan met een adres en daar toen een gebruiksnaam en wachtwoord heeft aangemaakt, en dat ik daar nu een ander gebruiksnaam en email adres heb toegevoegd, wij gebruiken namelijk geen email account van zeelandnet.

          Zo doende log ik in met mijn account naam en die is gekoppeld met het eerste email adres van zeelandnet.

          Lang verhaal maar denk dat er meer mensen zijn die dat hebben !
          Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

          Reageer


          • #6
            Ja, dat heb ik.
            Dat zal de reden zijn.
            Bedankt.

            Reageer


            • #7
              Wel moet ik zeggen dat de zenders soms happeren/bevriezen net een milliseconden heb ik bij fox 1 en SBS 6 zo wel live tv als niet.

              Weet niet of meerdere mensen daar last van hebben !

              Het is niet zo erg als bij de andere app dat die aan het bufferen is maar net even vassssst
              Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

              Reageer


              • #8
                Nu zijn we weer een paar dagen veder, en heb ik wat intensiever de delta app gebruik en vallen me toch een paar dingen op:

                Posititief

                Beeld kwaliteit is goed ( verbruikt wel veel data)
                Geluidskwaliteit is goed

                App werkt fijn

                Refresh goed ( dat die niet het nieuws van 1600 laat zien terwijl het bv 1700 al is, dus actueel programma in screen shot)

                Laad snel

                Minder buffering

                Negatief

                Bij vooral live toch nog een happering / bevriezing ( denk een buffering op de achtergrond)

                hij verwijders soms niet je geopgenome programma ( of hij start die zelf weer op, of terwijl jij stopt een opname maar hij vindt toch dat jij die moet opnemen / kijken )

                Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                Reageer


                • #9
                  Dominique

                  Bij vooral live toch nog een happering / bevriezing ( denk een buffering op de achtergrond)

                  hij verwijders soms niet je geopgenome programma ( of hij start die zelf weer op, of terwijl jij stopt een opname maar hij vindt toch dat jij die moet opnemen / kijken )
                  Bedankt voor de uitgebreide feedback.

                  Heb je voor mij voorbeelden welke opnames je niet kunt stoppen / verwijderen? Dan kijk ik dit even voor je na.

                  Reageer


                  • #10
                    Edwinb we doen ons best om het forum levendig te houden, en onze media en community te optimaliseren !

                    Ik hoop dat DELTA daar ook wat inversteert!

                    Dat is eigenlijk bij alle opnames die ik er inzet, mijn zoon heeft perongelijk smaken verschillen op genomen ( denk gewoon op de knopen gedrukt ), maar als ik hem eruit gooi dan komt die weer terug !

                    Nu denk ik zelf dat het temaken heeft met waar je hem hebt opgenomen, bv via de televisie dan moet je hem daar ook stoppen, denk dat dat nog niet goed werkt !?

                    je mag wel in mij account kijken en die eruit gooien ! Bv via de app dan sta die er over een paar minuten weer in , heb hem al 2 keer verwijderd vandaag !
                    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
                      Nu denk ik zelf dat het te maken heeft met waar je hem hebt opgenomen, bv via de televisie dan moet je hem daar ook stoppen, denk dat dat nog niet goed werkt !?
                      dat zal toch niet waar zijn
                      ik stel nooit opnames in en verwijder ook via de DIT-box
                      gaat allemaal via m'n laptop-Safari-browser.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X