Ik moet iedere dag als ik mijn tv aanzet de stekker uit het DIT kastje halen anders krijg ik geen ontvangst,heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Geen ontvangst
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk berichtGraag ontvang ik wat aanvullende informatie?
Welke melding krijg je als je de settopbox aanzet? Hoe staat deze aangesloten? is dit met een bekabelde verbinding of via de wifi?
Reageer
-
Settopbox is via een hdmi kabel verbonden,volgens mijn staat de tv goed ingesteld,heeft het altijd goed gedaan.
Ik heb de box meer dan een jaar (ik ben ook tester van de settopbox) en heb meerdere periodes gehad dat hij het niet deed,heeft het nu een week niet gedaan bij het aanzetten van de tv moest dan eerst de stekker er uithalen nu de laatste 2 dagen doet hij het weer
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk berichtheb je de setopbox al eens gerest, door het kleine resetknopje aan de achterzijde geruime tijd ingedrukt te houden ??
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Guzzi Bekijk bericht
Nee nog niet geprobeerd,maar ik zie eerlijk gezegd ook geen resetknopje.
Reageer
-
-
Stuur anders even een e-mail met je klantgegevens en het serienummer van de settopbox naar [email protected] dan kijk ik dit even verder voor je na.
Reageer
-
Je kan natuurlijk ook altijd kijken of het aan de kabel ligt!
Misschien heb je zelf nog een andere kabel liggen die in de Settopbox kan. Ik hoor vaak klachten over de Settopbox namelijk!
Bepaalde HDMI kabels kunnen maar bepaalde resoluties aan, dus mocht je bijvoorbeeld een 4k TV hebben moet je even kijken of de kabel wel HDMI 1.4 of hoger is!
Zelf haal ik altijd HDMI kabels bij allekabels of bijvoorbeeld hier https://www.onlinekabelshop.nl/video/hdmi/hdmi
Als dat het nog niet oplost kan je even kijken of je de Settopbox kan updaten.
KABEL EXPERT:p
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer