Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen ontvangst

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen ontvangst

    Ik moet iedere dag als ik mijn tv aanzet de stekker uit het DIT kastje halen anders krijg ik geen ontvangst,heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen.

  • #2
    Graag ontvang ik wat aanvullende informatie?

    Welke melding krijg je als je de settopbox aanzet? Hoe staat deze aangesloten? is dit met een bekabelde verbinding of via de wifi?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
      Graag ontvang ik wat aanvullende informatie?

      Welke melding krijg je als je de settopbox aanzet? Hoe staat deze aangesloten? is dit met een bekabelde verbinding of via de wifi?
      Op de settopbox is niets te zien blauwe lampje brand gewoon maar de tv geeft aan hij hij geen signaal heeft,is met kabel aangesloten.

      Reageer


      • #4
        Hoe is de settopbox verbonden met het tv toestel? en heb je deze kabel gecontroleerd?

        Staat de tv op de juiste bron (source) ingesteld?

        Reageer


        • #5
          Settopbox is via een hdmi kabel verbonden,volgens mijn staat de tv goed ingesteld,heeft het altijd goed gedaan.
          Ik heb de box meer dan een jaar (ik ben ook tester van de settopbox) en heb meerdere periodes gehad dat hij het niet deed,heeft het nu een week niet gedaan bij het aanzetten van de tv moest dan eerst de stekker er uithalen nu de laatste 2 dagen doet hij het weer

          Reageer


          • #6
            heb je de setopbox al eens gerest, door het kleine resetknopje aan de achterzijde geruime tijd ingedrukt te houden ??

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
              heb je de setopbox al eens gerest, door het kleine resetknopje aan de achterzijde geruime tijd ingedrukt te houden ??
              Nee nog niet geprobeerd,maar ik zie eerlijk gezegd ook geen resetknopje.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Guzzi Bekijk bericht

                Nee nog niet geprobeerd,maar ik zie eerlijk gezegd ook geen resetknopje.
                Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2019-04-04 om 16.21.34.jpg
Bekeken: 139
Grootte: 120,7 Kb
ID: 173524

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                  Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2019-04-04 om 16.21.34.jpg
Bekeken: 139
Grootte: 120,7 Kb
ID: 173524
                  Bedankt,ik ga het gelijk proberen.

                  Reageer


                  • #10
                    Stuur anders even een e-mail met je klantgegevens en het serienummer van de settopbox naar [email protected] dan kijk ik dit even verder voor je na.

                    Reageer


                    • #11
                      Ik moet iedere dag weer de stekker uit de settopbox halen is even goed gegaan

                      Reageer


                      • #12
                        Je kan natuurlijk ook altijd kijken of het aan de kabel ligt!

                        Misschien heb je zelf nog een andere kabel liggen die in de Settopbox kan. Ik hoor vaak klachten over de Settopbox namelijk!

                        Bepaalde HDMI kabels kunnen maar bepaalde resoluties aan, dus mocht je bijvoorbeeld een 4k TV hebben moet je even kijken of de kabel wel HDMI 1.4 of hoger is!

                        Zelf haal ik altijd HDMI kabels bij allekabels of bijvoorbeeld hier https://www.onlinekabelshop.nl/video/hdmi/hdmi

                        Als dat het nog niet oplost kan je even kijken of je de Settopbox kan updaten.




                        KABEL EXPERT:p

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X