Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

App werkt niet meer na update iOS 12.2

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • App werkt niet meer na update iOS 12.2

    Zojuist op mijn iPhone en iPad de iOS 12.2 update voltooid. Hierna kan ik de Delta tv app niet meer opstarten...?

  • #2
    Android!?

    Opgelost......

    Sorry is erg flauw, maar misschien een idee ,eerst verwijderen en dan opnieuw installeren! Na verwijderen eerst opnieuw opstarten en controlleren of die ook echt weg is!
    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
      Android!?

      Opgelost......

      Sorry is erg flauw, maar misschien een idee ,eerst verwijderen en dan opnieuw installeren! Na verwijderen eerst opnieuw opstarten en controlleren of die ook echt weg is!

      bami omschrijft precies dat het om haar iPhone gaat (iOS 12.2) en dan vraagt U "Android"?

      Nou wist ik zelf nog niet dat onze mobieltjes dus ook een Update krijgen maar het klopt en dat doen we zo meteen.

      Maar ik gebruik de Delta TV App niet dus ik kan eens proberen die App te installeren.

      Overigens hebben wij nog nooit in 10 jaar na een App Installatie moeten herstarten.

      Wel herstart ik mijn Mac na verwijdering van Software nog wel eens op, een oude Windows gewoonte.

      Nog een tip voor bami.

      Kijk eens in de App Store bij Updates bijwerken,ik denk dat ie daar wacht om bijgewerkt te worden.

      Zoniet zie je daar je profiel foto,tik er op en kijk of hij opnieuw geinstalleert moet worden.

      Om terug te gaan wel op Gereed klikken.


      Reageer


      • #4
        Het was meer om te zeggen als je Android neemt dan is het opgelost ( meer als grap / en als zelf android gebruiker)
        Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X