Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom blijft de uploadsnelheid van de abonnementen zo achter op de downloadsnelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door eleemr Bekijk bericht
    Ik vraag me af waarom de uploadsnelheid zo achter blijft ten opzichte van de downloadsnelheid.
    Kan een slimme forumbeheerder hier even een STICKY voor maken (alleen voor niet-rokers)?

    Symetrische versus a-symetrische verbindingen (Myth or Must?)
    - EuroDocsis 3.1 en fiber a-symetrisch via ISP (muv enkele uitzonderingen)
    - Gigabit-Internet (Ziggo/Delta)
    - Symetrisch kabelnet kan alleen door downloadsnelheid te verlagen en upload gelijk te trekken.
    - Downloadverkeer groeit sneller
    - Uploaden gaat in de toekomst belangrijker worden (socmed) maar is nu nog geen reden voor symmetrische verbindingen.

    Ik denk maar mee...
    Webkabouter in DELTA TV App / Online
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 14 Oct 2019, 21:51.

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Dat op zich is al vreemd, want Delta/Caiway wil WEL op de COAX van Ziggo
    Volgens mij hebben we het hier gewoon over signaaldoorgave hoor.
    Webkabouter in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Toch is het vreemd dat Delta zoveel investeert in een coaxnetwerk, waarvan de onderhoudskosten veel hoger zijn als van een ftth netwerk. In het Caiway gebied is men Voorzichtig voorzetten aan het maken voor uitschakeling van de coaxkabel diensten. Dit gaat het eerste gebeuren in Gouda.
    Dat op zich is al vreemd, want Delta/Caiway wil WEL op de COAX van Ziggo.

    Is bekend wat er met het netwerk in Gouda gaat gebeuren? Verkoop aan Ziggo ?
    Bordewolf in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • Quetensky
    antwoordde
    Tja, ik wil ook meer upload snelheid hebben, dat 5Mb up is echt te traag. Ik schakel terug naar VDSL, 100/30 is prima voor minder geld. Kabel af laten sluiten en voor 45 Euro ook TV en Fox 1/2/3.
    Voor welk pakket je ook kiest, je krijgt altijd het meest complete pakket bij Online.nl. Heb je hulp nodig? Wij helpen je graag via de chat of telefonisch.

    Laat een reactie achter:


  • Rinus
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door eleemr Bekijk bericht
    Het einde van het jaar nadert snel. Ik ben benieuwd of ik nog verrast word. Gaat Zeelandnet nog met wat nieuws komen? Een flinke upgrade van de upload snelheden voor iedereen of speciale aanbieding met 125/75 voor de fanatieke cloudgebruikers en thuiswerkers. Zo maar een paar suggesties hoor. Zie het als gratis advies !
    Zucht....... :-)
    Wacht eens gewoon af. Of vraag je bij je werkgever begin oktober ook al om een Kerstpakket? :-)
    Rinus in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • eleemr
    antwoordde
    Het einde van het jaar nadert snel. Ik ben benieuwd of ik nog verrast word. Gaat Zeelandnet nog met wat nieuws komen? Een flinke upgrade van de upload snelheden voor iedereen of speciale aanbieding met 125/75 voor de fanatieke cloudgebruikers en thuiswerkers. Zo maar een paar suggesties hoor. Zie het als gratis advies !
    eleemr in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Toch is het vreemd dat Delta zoveel investeert in een coaxnetwerk, waarvan de onderhoudskosten veel hoger zijn als van een ftth netwerk.
    Waar basseer je dat op?

    MatthijsL in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    Toch is het vreemd dat Delta zoveel investeert in een coaxnetwerk, waarvan de onderhoudskosten veel hoger zijn als van een ftth netwerk. In het Caiway gebied is men Voorzichtig voorzetten aan het maken voor uitschakeling van de coaxkabel diensten. Dit gaat het eerste gebeuren in Gouda.
    snoepdoos in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    eleemr bedankt voor je feedback. Uiteraard mag je kritische vragen stellen over onze diensten.
    Edwinb in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • eleemr
    antwoordde
    Nooit verwacht dat mijn simpele vraag na 8 maanden nog steeds de gemoederen bezig houdt. Een aantal posts terug werd door fred44nl aangegeven dat Delta druk bezig is met het aanpassen van het werk en dat we daar eind van dit jaar resultaat van zullen gaan zien. Ook is er de nodige uitleg gegeven hoe het komt en waar de moeilijkheid zit. Ik had dat liever al eerder gezien, maar het was voor mij een antwoord op mijn vraag. Ik ben erg benieuwd of ik eind dit jaar blij verrast wordt of dat het een teleurstelling wordt. Ik wacht het rustig af.

    Overigens wil ik nog een opmerking maken naar aanleiding van wat ik in verschillende posts terug lees. Als trouwe klant mag je volgens mij best kritische vragen stellen en dat wil niet zeggen dat ik ineens ontevreden met Delta ben!
    eleemr in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Waar ik erg om moet lachen is dat iemand tijd heeft om delta en caiway te gaan vergelijken en dan hier een soort van wil afdwingen dat dat gelijk getrokken word. Maar het heeft ook een zonzijde: Als je je hier druk over maakt, berokken je ergens anders geen schade. Bijna weekend mense! Yaaaaay!
    Koeba in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • Rinus
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Maar Delta krijgt er voor van langs, op een forum!
    En dat doet pijn........: binnen de kortste keren 25% korting en iedereen 5x zo snel uploaden :-) :-)
    Dacht je nu echt dat Delta maar 1 seconde wakker ligt van het gezanik op 'een' forum??? Not.

    Rinus in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

    denk je dan dat het bij de concurrentie anders is ??
    Ziggo zit precies in hetzelfde schuitje als Delta en daar krijg je ook niet te zien, wat men over 6 of 12 maanden van plan is.
    Providers die klanten op hun roadmap gaan laten afstuderen, zijn er gewoon niet. Maar Delta krijgt er voor van langs, op een forum!
    Koeba in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door tvriet Bekijk bericht


    ik zie totaal geen bruikbare info: jaartallen? Maanden? Snelheden? Roadmap?
    denk je dan dat het bij de concurrentie anders is ??
    Ziggo zit precies in hetzelfde schuitje als Delta en daar krijg je ook niet te zien, wat men over 6 of 12 maanden van plan is.
    fred44nl in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • tvriet
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

    Beste fred44nl,

    DELTA bouwt in Zeeland aan het Next Generation Netwerk. Letterlijk, want op maar liefst 15.000 locaties in Zeeland plaatsen we de komende paar jaar de allernieuwste apparatuur in ons netwerk. Ook bij jou in de buurt!

    De totale ombouw zal inderdaad meer dan een jaar in beslag nemen.

    Meer informatie vind je terug op https://www.delta.nl/netwerk

    Leuk zo een linkje naar delta, maar ik zie totaal geen bruikbare info: jaartallen? Maanden? Snelheden? Roadmap? Maar goed, we doen het er maar mee, ik ben ondertussen gewend, dat Delta lekker doet wat men zelf wil, en dat de klant gewoon kan staan schreeuwen tegen de wind in. Met als standaard reactie; 'Ow wat vervelend voor U, stuurt U maar een mail naar de klantenservice...'
    tvriet in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X