Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan ik in Oostenrijk gebruik maken van de DELTA TV app/Online?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan ik in Oostenrijk gebruik maken van de DELTA TV app/Online?

    Tv kijken op meerdere schermen kan met de DELTA TV app voor uw smartphone, tablet, laptop of pc. Daarmee kijkt u overal tv, zowel binnen- als buitenshuis en ook in de hele EU. Als ik dit lees en ik ga naar het buitenland Mijn dochter woont in Oostenrijk) kan ik dan daar inloggen op haar laptop en tv kijken??

  • #2
    Ja,, want Delta schrijft: "De app geeft je overal in de Europese Unie toegang tot ruim 50 populaire zenders uit het Standaardpakket en Pluspakket".

    Per DELTA-account is het gebruik van maximaal 5 apparaten toegestaan.

    Reageer


    • #3
      Vergeet niet je specifieke gebruikersnaam en password van de Delta app mee te nemen.

      Reageer


      • #4
        Ik heb afgelopen vakantie DIT meegenomen naar Frankrijk en daar, zelfs op een brakke Franse Wifiverbinding, zonder problemen TV kunnen kijken. Voor de DELTA app geldt in dit geval hetzelfde. In Zwitserland, even als voorbeeld, zal het echter niet werken aangezien dit land niet binnen de EU valt.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Ja,, want Delta schrijft: "De app geeft je overal in de Europese Unie toegang tot ruim 50 populaire zenders uit het Standaardpakket en Pluspakket".

          Per DELTA-account is het gebruik van maximaal 5 apparaten toegestaan.
          Ook als het de laptop van mijn dochter is? Ik kan namelijk niet mijn eigen pc meenemen natuurlijk

          Reageer


          • #6
            Ja hoor, maar natuurlijk wel inloggen met je eigen account en pw op laptop via: https://tv.delta.nl/html5/#/home

            Uiteraard hieraan voldoen:
            [img]29b4dd5f-e290-4e34-870f-f57dbd844301.jpg[/img]

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X