Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Streaming is weer waardeloos!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Streaming is weer waardeloos!

    Tijdens de WK wedstrijd Spanje - Portugal constant onderbrekingen.....Echt waardeloos om zo te kijken!

  • #2
    Problemen met live tv gisteren al gemeld: https://forum.zeelandnet.nl/delta-tv...e-tv-vrt1-8428

    Maar totaal geen enkele reactie van Delta vandaag.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Pieter48
        Tijdens de WK wedstrijd Spanje - Portugal constant onderbrekingen.....Echt waardeloos om zo te kijken!
        ik kijk via de sateliet, daar zijn ook onderbrekingen, het ligt dus niet altijd bij Delta.
        Als het signaal bij het uitzenden wordt onderbroken.................

        Reageer


        • #5
          Hier op de iMac ook voortdurend stilstaan, voetbal en Delta TV.........

          Reageer


          • #6
            ik heb de gehele 2e helft zowel op DIT als op m'n laptop bekeken en heb in totaal 4 heel korte onderbrekingen gezien.
            dat is niet helemaal goed, maar waardeloos is het zeker niet.

            Reageer


            • #7
              Het blijft natuurlijk een lapmiddel (en geen VRT1) maar WK voetbal op : https://www.npostart.nl/live
              werkt waarschijnlijk wel in Chrome.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Pieter48
                Tijdens de WK wedstrijd Spanje - Portugal constant onderbrekingen.....Echt waardeloos om zo te kijken!
                Het was niet best tijdens die wedstrijd! Very iri

                Reageer


                • #9
                  Even voor de duidelijkheid : ik had het over het kijken via de televisie (iptv) dus en niet via een app.

                  Reageer


                  • #10
                    Beste leden,

                    Afgelopen weekend zijn er geen grote verstoringen gemeld bij ons. Dit kan dus inhouden dat de verstoringen mogelijk individueel zijn.
                    Om dit zo goed mogelijk te kunnen onderzoeken, hebben we jullie hulp nodig. Zo gaan we kijken of we dit kunnen reproduceren of terug kunnen vinden in historische data.

                    Graag vragen we jullie om onderstaande gegevens per e-mail te sturen aan ons. Dit mogen jullie doen naar: [email protected].

                    - Wat is het MAC-adres van de ontvanger?
                    - Wat is je klant- of relatienummer?
                    - Op welke postcode en huisnummer staan de gegevens geregistreerd?
                    - Op welke zender worden de onderbrekingen ervaren?
                    - Is de ontvanger bekabeld aan het modem of via Wi-Fi aangesloten?

                    Alvast bedankt voor jullie hulp, we gaan hier graag mee aan de slag!

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X