Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Video bitrate HD?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #76
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht


    Mag ik vragen wat je hiervoor nu extra betaalt, de volledige prijs van een normaal coax tv abo ?
    Niets, dat zit bij de abonnementsprijs van glasvezel inbegrepen.
    maar het is met zo goed 15 euro. Wanneer ik voor glas ga van Delta dan scheelt dat me dat ca 15 euro.
    Maar dan krijg ik een nog minder product tov Caiway.

    Reageer


    • #77
      Dit is dus nu definitief alleen maar glasvezel geworden (geen coax meer) lees maar hier :

      https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...852#post186852


      Reageer


      • #78
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

        Dit is dus nu definitief alleen maar glasvezel geworden (geen coax meer) lees maar hier :

        https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...852#post186852

        Als dat definitief is dan staat er in de toekomst ook iets te gebeuren met het COAX netwerk.
        Als men moedwillig geen twee systemen meer willen onderhouden dan ligt een verkoop van het COAX netwerk voor de hand.
        Ik moet persoonlijk zeggen dat ik blij ben dat ik bij Caiway tv heb via zowel COAX als glasvezel.

        Reageer


        • #79
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Als dat definitief is dan staat er in de toekomst ook iets te gebeuren met het COAX netwerk.
          Als men moedwillig geen twee systemen meer willen onderhouden dan ligt een verkoop van het COAX netwerk voor de hand.
          Ik moet persoonlijk zeggen dat ik blij ben dat ik bij Caiway tv heb via zowel COAX als glasvezel.
          Maar eer dat alles is verglaasd inclusief de kleine dorpjes zijn we vijf tot tien jaar verder gok ik.

          Zelfs in een plaats als Goes moet nog heel wat gebeuren, Goes Oost, West en Noord staan voor als nog niet in de planning.
          Laatst bewerkt door driepinter; 10 Sep 2020, 08:42.

          Reageer


          • #80
            Het coax netwerk bestaat gewoon naast het glasvezel netwerk. Je maakt alleen een keuze voor welk netwerk je wenst te gebruiken.

            Reageer


            • #81
              Bij Caiway kan je niet meer kiezen voor coax volgens mij als nieuwe klant.

              Reageer


              • #82
                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                Bij Caiway kan je niet meer kiezen voor coax volgens mij als nieuwe klant.
                Klopt, bij Caiway kan je niet meer kiezen voor een COAX-pakket, ook niet als oude klant die al glasvezel heeft. Ik zou ook niet weten waarom. En twee netwerken onderhouden gaan ze op den duur echt niet meer doen. Dat wordt echt verkoop aan een derde partij op den duur.

                En dat Zeeland nog niet helemaal is verglaasd hoeft toch geen (gedeeltelijke) verkoop aan Ziggo tegen te houden. Wie weet mag Delta dan nog leveren tot en met er glasvezel ligt.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X