Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Grijs vakje met zender ID gaat niet weg bij volledig scherm

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Grijs vakje met zender ID gaat niet weg bij volledig scherm

    na de laatste "update" van interactieve TV heb ik last van een grijs vlakje met daarin de zendernaam,rechts boven,wat niet weg wil bij gebruik op volledig scherm.(Zie bijlage)
    Op kleine weergave verdwijnt dit vlak wel.
    Muis verplaatsen naar links,rechts boven of onder "buiten het scherm" help dus ook niet.
    Naar mijn beleving voegt heel dit vakje geen extra waarde toe.

    Firefox browser op Windows 10 Pro 64

  • #2
    kleine weergave zonder vlakje (krijg het niet voor elkaar er een 2de bijlage bij te krijgen)

    Reageer


    • #3
      Ik zie het ook op Live TV in Edge en denk dat dit misschien komt door een ander type stream,
      maar zeker weten doe ik het ook niet.

      Reageer


      • #4
        Ik heb de zelfde ervaring. In de kleine weergave (windowed view) kan je de muis naast het beeld plaatsen, dan gaat het zender blokje weg. Bij volledig scherm kan dat niet en gaat het dus ook niet weg.
        Ik denk dat het zenderblokje gekoppeld moet zitten aan de menu/besturingsbalk onderin, die verdwijnt namelijk wel als de de muis even stil houdt.

        Reageer


        • #5
          Ik zie dit in Edge.

          Reageer


          • #6
            Heb even gekeken en zie in Internet Explorer geen problemen. In Google Chrome ervaar ik hetzelfde probleem met een informatieblokje. Ook verdwijnt de afspeelbalk niet in Google Chrome.

            Bedankt voor het melden. Ik ga dit doorgeven en navraag doen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door TimH
              Heb even gekeken en zie in Internet Explorer geen problemen. In Google Chrome ervaar ik hetzelfde probleem met een informatieblokje. Ook verdwijnt de afspeelbalk niet in Google Chrome.

              Bedankt voor het melden. Ik ga dit doorgeven en navraag doen.
              Bij mij ging de besturingsbalk wel weg in Chrome, alleen het vlakje niet.
              Fijn dat het zo snel opgepakt wordt!

              Reageer


              • #8
                Het is voor de eerste keer dat Delta Live TV gewoon strak in Firefox onder Linux werkt zonder Flash.

                Ik heb toch wel een beetje het idee dat de verandering van 15 en 16 juni stukken beter werkt dan de eerste poging van begin november.

                We zullen het afwachten maar het lijkt toch positief.

                Reageer


                • #9
                  Het is nu wel voor de allereerste keer dat Delta TV direct werkt in
                  Firefox onder Linux zonder Flash.

                  Wat natuurlijk mooi is

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Evil
                    na de laatste "update" van interactieve TV heb ik last van een grijs vlakje met daarin de zendernaam,rechts boven,wat niet weg wil bij gebruik op volledig scherm.
                    Deze service is niet cross-browser compatible, wat zoveel betekent dat je het in de ene browser(versie) wel ziet en in de andere niet. Hier hetzelfde verschijnsel.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #11
                      Bij mij in Chrome (Versie 59.0.3071.115) werkt het nog steeds niet helemaal correct, blokje blijft staan en balk verdwijnt.

                      Reageer


                      • #12
                        Het maximum tot wat je Edge kunt gaan is dit, ga hiervoor helemaal onderin met de muis op de taakbalk staan totdat deze verschijnt.

                        Blokje is dan weg.

                        Of je gebruikt Edge in Full screen dmv de toetscombinatie : Shift+Windows+Enter

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Mapje
                          Het maximum tot wat je Edge kunt gaan is dit, ga hiervoor helemaal onderin met de muis op de taakbalk staan totdat deze verschijnt.

                          Blokje is dan weg.

                          Of je gebruikt Edge in Full screen dmv de toetscombinatie : Shift+Windows+Enter
                          Je zou nog voor kleine taakbalkknoppen kunnen kiezen, dan wordt het beeld nog ietsjes groter.
                          Met shift+windows+enter blijf je bovenaan een blauwe balk zien. Met het icoontje rechtsonder kun je wel beeldvullend kijken.

                          Reageer


                          • #14
                            Volgens mij speelt dit issue niet meer. Markeer het topic daarom als beantwoord.
                            A prudent question is one-half of wisdom

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                              Volgens mij speelt dit issue niet meer. Markeer het topic daarom als beantwoord.
                              Hoi MatthijsL, volgens mij is dit probleem NIET opgelost..
                              zie mijn bijlage..
                              Ik heb het nog steeds in Chrome op Windows 10.
                              Door een aantal weken niet te reageren en mensen te laten wachten op een oplossing, kan je natuurlijk niet opeens zeggen dat het probleem opgelost is.
                              Heb al vaker gezien dat moderators 'vragen' als beantwoord bestempelen, terwijl dit eigenlijk alleen door de topic starter gedaan kan worden in mijn beleving.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X