Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mijn Delta Inzicht gestopt

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mijn Delta Inzicht gestopt

    Vanaf afgelopen nacht, ca. 03:00, is Mijn Delta Inzicht gestopt met het ophalen/verwerken van de verbruik/teruglever-gegevens.
    Op Dashboard - Actueel krijg ik de melding: "Er is geen actieve meter gekoppeld aan uw account. Controleer of uw mini-gateway nog verbonden is. Indien dit probleem blijft aanhouden neemt u dan contact op met onze klantenservice."
    Ik heb mijn wifi en de gateway al gereset.

  • 9 Reacties

  • #2
    wat staat er in mijndeltainzicht - Netwerkoverzicht ??
    heb je daar 3 / 3 Actief en 0 / 3 Inactief ??

    Reageer


    • #3
      Status van de Mini-gateway staat op 'Niet actief'
      Netwerkcomponent Slimme meters: Actief: 0/5 Inactief 5/5

      Reageer


      • #4
        hoe heb je de gateway gereset ??
        het kabeltje enige tijd uit de slimme meter gehaald en weer verbonden ??
        of heb je het knopje op de MiniGateway geruime tijd ingedrukt, waarna je de installatie overnieuw moet doen ??

        Reageer


        • #5
          nee, gewoon de spanning er voor een minuut van afgehaald.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Gebruiker Bekijk bericht
            nee, gewoon de spanning er voor een minuut van afgehaald.
            dat is kennelijk niet voldoende geweest
            wat doet het ledje op de MiniGateway ??

            Reageer


            • #7
              het ledje knippert snel.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Gebruiker Bekijk bericht
                het ledje knippert snel.
                da's nie goe nie

                Reageer


                • #9
                  Sinds vanmorgen werkt het weer, geen idee waarom het nu weer terug de lucht in is gekomen. Maar het is (voorlopig) opgelost.

                  Reageer


                  • #10
                    Vanaf gisteren 10.00 uur tot vanmiddag hier ook geen data ,niets aangedaan, werkt ineens weer.

                    Raar.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X