Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mini Gateway

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Mini Gateway

Wanneer/waar kan ik een mini gateway bestellen?
  • 6 Reacties

Probeer het eens hier suc7 zeker als je zonnepanelen hebt een must.
    https://www.delta.nl/slim-wonen/ener.../DELTA-inzicht

Reageer

Op dit moment is het niet mogelijk de mini-gateway te bestellen.

Wanneer DELTA Inzicht weer leverbaar is, is op dit moment niet bekend.

Reageer

Wat stel je dan voor om als alternatief te installeren in plaats van de mini-gateway?. Ik heb zonnepanelen en wil kunnen volgen met Delta Inzicht wat het verbruik is en wat ik produceer aan elektriciteit

Reageer

Er is inmiddels alweer ruim een maand verstreken sinds de opmerking dat bestellen momenteel niet mogelijk is. Maar is er enig idee wanneer de mini-gateway wel weer te bestellen is ?

Reageer

Naar verwachting komt de mini-gateway per begin 2020 weer beschikbaar. Ik heb hiervoor nog geen exacte datum.

Reageer

mini gateway,

Kort geleden is er mij een nieuwe mini gateway opgestuurd (oude defect)

Deze is gekoppeld aan mijn e-mailaccount door één van uw collega's met het nieuwe mac adres van het nieuwe apparaat)

Alles staat actief zowel de mini gateway als de meters alleen registreert hij niets en kan dus ook niet het actuele verbruik inzien.
              Leuk dat hij er nu tussen staat heb er enkel geen moer aan helaas
              kan niets inzien en registreerd ook niets.
              Moet zeggen een gebruiksvriendelijk systeem is het voor mij niet echt, een import en export van gebruikersdata lijkt me toch fijn zeker wanneer de mini gateway defect raakt.
              Ook vindt dat het mogelijk moet zijn een niet actieve mini gateway te kunnen verwijderen als gebruiker (een kapotte) en nieuwe zelf te kunnen activeren op het zelfde account.

Heb afgelopen zondag een mail gestuurd naar delta tot op heden nog geen reactie helaas.

Groet,

Ad de Jonge
              Laatst bewerkt door acj.dejonge; 5 dagen geleden.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X