Webmail Log in

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Communicatie app naar slimme thermostaat

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

STREAM

• Marco198332
    antwoordde
    Bedankt voor je antwoord.
    ik zal vanavnond even een e-mail sturen.
    Marco198332 in DELTA Inzicht

Laat een reactie achter:

• Edwinb
    antwoordde
    Kan je ons een e-mail sturen met je klantnummer of postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant. Ook ontvang ik graag het macadres van de gateway en de gebruikersnaam van mijndeltainzicht. Dan laat ik dit even voor je nakijken. Je mag de e-mail richten aan forumbeheer@zeelandnet.nl
    Edwinb in DELTA Inzicht

Laat een reactie achter:

• Marco198332
    antwoordde
    Raar dat dit nergens gemeld word aan de klant of heb ik ergens overheen gelezen.
    Echter ook de website mijn delta inzicht krijgt ook niet de juiste gegevens door van de thermostaat.
    Als ik de thermostaat handmatig verander blijft er een andere waarde staan op mijn delta inzicht

Laat een reactie achter:

• Edwinb
    antwoordde
    De Slim Wonen app is onlangs verwijderd uit de App Store/ Play Store. Deze zal op termijn vervangen worden. De huidige gebruikers kunnen deze echter wel gewoon nog blijven gebruiken maar er zullen geen updates meer voor komen.

Als alternatief kan de website www.mijndeltainzicht.nl en MijnDELTA geraadpleegd worden.De website van mijndeltainzicht is responsive, uw verbruik is hier inzichtelijk en hier kunnen ook smartplugs en de Slimme Thermostaat bediend worden.

De website mijndeltainzicht.nl is goed toegankelijk via een mobiel apparaat, zodat deze de app goed kan vervangen.
    Edwinb in DELTA Inzicht

Laat een reactie achter:

• Marco198332
    antwoordde
    Hmm, het werkt toch nog niet helemaal zoals het hoort.
    ik kan nu wel weer met de app de temperatuur veranderen.
    Maar zodra ik het handmatig op de thermostaat invoer geeft hij de goede waardes niet door aan de app. Dus op de thermostaat staat 19 graden terwijl de app op 17 graden staat.

Laat een reactie achter:

• Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht
    Weet je toevallig ook hoe het komt dat het ff niet werkte?
    Daar kunnen legio oorzaken voor zijn; het is sowieso goed om je CV regelmatig opnieuw te starten (net zoals dat geldt voor apps).

Webkabouter in DELTA Inzicht

Laat een reactie achter:

• Marco198332
    antwoordde
    Thnx.
    je oplossing werkte..
    Weet je toevallig ook hoe het komt dat het ff niet werkte?

Laat een reactie achter:

• Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht
    Alles is actief. Alle verbindingen werken.
    Er werkt in ieder geval iets niet.
    Gokje: trek even de stekker uit de CV unit, wacht 12 sec en steek de stekker er dan weer in. Herstart ook de hardware waar de app op is geinstalleerd en open de app nadat je thermostaat weer online is (gedetecteerd). Werkt het dan wel weer?
    Webkabouter in DELTA Inzicht

Laat een reactie achter:

• Marco198332
    begon een topic Communicatie app naar slimme thermostaat
    Communicatie app naar slimme thermostaat
    Sinds een paar dagen geeft mijn thermostaat en de slim wonen app niet meer dezelfde waardes van de temperatuur aan.
    Ook als ik via de app de kachel hoger of lager zet veranderd er niks op de thermostaat.
    Heb alles nagekeken. Alles is actief. Alle verbindingen werken.
    Weet iemand misschien een oplossing?

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X