Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta inzicht gestopt met werken

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta inzicht gestopt met werken

Sinds 10u45 vanochtend zie ik geen gegevens meer van delta inzicht.

Ik heb het device een uur geleden ook al gereset en opnieuw verbonden. Ik krijg echter nog geen nieuwe gegevens te zien.
  • 10 Reacties

inderdaad, dat heb ik ook

Reageer

Er is helaas een storing gaande met het uitlezen van de slimme meters. Dit is gemeld bij de leverancier en die is een oplossing aan het zoeken. Zodat jullie snel alle verbruiken en terugleveringen weer in kunnen zien.

Reageer

Bedankt voor uw antwoord. We wachten af.

Reageer

er zit weer beweging in
          ik zit nu op 08:30 uur, dus over een paar uur zal het wel weer kloppend zijn.

Reageer

Op het moment bij mij de laatste meting 09:15u
            Een stoere spreuk onder een bericht is niet vanzelfsprekend in overeenstemming met de inhoud van dat bericht.

Reageer

Ik kan ook bij deze bevestigen dat het weer werkt.

Reageer

Inderdaad.
                Het ziet er nu uit dat het weer werkt.
                Een stoere spreuk onder een bericht is niet vanzelfsprekend in overeenstemming met de inhoud van dat bericht.

Reageer

Alles zou weer moeten werken. De storing zou gisteren middag opgelost moeten wezen, helaas was nog niet bij iedereen de verbruiken beschikbaar. En hebben ze weer een update uitgevoerd. Goed om te horen dat het allemaal weer werkt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MpvD Bekijk bericht
                    Sinds 10u45 vanochtend zie ik geen gegevens meer van delta inzicht.

Ik heb het device een uur geleden ook al gereset en opnieuw verbonden. Ik krijg echter nog geen nieuwe gegevens te zien.
                    Op deze zonnige eerste paasdag doet mijn inzicht het ook opeens niet meer, Gisteren nog niets aan de hand en nu bagger!
                    Hertzelfde geldt voor de app van mijn zonnepanelen. Dus ik denk toch eerder aan een storing bij jullie ligt...…??

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
                      Alles zou weer moeten werken. De storing zou gisteren middag opgelost moeten wezen, helaas was nog niet bij iedereen de verbruiken beschikbaar. En hebben ze weer een update uitgevoerd. Goed om te horen dat het allemaal weer werkt.
                      Helaas niet. Tot gisteravond geen probleem, nu opeens wel.
                      Sinds woensdag kan de installateur van de zonnepanelen ook de app niet werkend krijgen......en niet alleen bij ons. Is dit Zeelandnet-gerelateerd??

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                      X