Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slim wonen app blijft slotjes weergeven

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Slim wonen app blijft slotjes weergeven

De slimwonen app proberen te installeren op iphone en ipad, blijft de slotjes geven en als je daarop klikt een keuze mijn delta inzicht registeren. Als je dat doet kommje in een browser terecht waar ik kan inloggen en actueel electriciteit en gasverbruik kan zien maar terug naar de app blijven daar de slotjes staan...wat doe ik fout???
  • 5 Reacties

Beste Arupam,

Ik zie dat hierover ook al een e-mail is verzonden. Deze is in behandeling. Je ontvangt hierover per e-mail een reactie.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
      Beste Arupam,

Ik zie dat hierover ook al een e-mail is verzonden. Deze is in behandeling. Je ontvangt hierover per e-mail een reactie.

ah ok, ik hoopte dat er hier wellicht iemand was die even wat tips had. Ik heb de delta inzicht al begin december besteld en pas gisteren gekregen, weliswaar met excuses, maar het is frustrerend dat het dan nog dagen duurt voor ik wellicht dichter bij een werkende app kom. Maar goed, ik wacht het af. Dank voor je snelle reactie.

Reageer

Is die app er nog wel want ik kan voor iOS niks vinden

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Baron Shadow Bekijk bericht
          Is die app er nog wel want ik kan voor iOS niks vinden
          zie

Reageer

De Slim Wonen app is verwijderd uit de App Store/ Play Store.

Als alternatief kan de website www.mijndeltainzicht.nl en MijnDELTA geraadpleegd worden.De website van mijndeltainzicht is responsive, uw verbruik is hier inzichtelijk en hier kunnen ook smartplugs en de Slimme Thermostaat bediend worden.

De website mijndeltainzicht.nl is goed toegankelijk via een mobiel apparaat, zodat deze de app goed kan vervangen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X