Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Inzicht werkt niet meer

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta Inzicht werkt niet meer

Een paar dagen geleden is mijn Delta Inzicht gestopt met werken. Hij ging eerst snel knipperen, ik had ook geen inzicht meer in de verbruiksgegevens.

Als gevolg hiervan heb ik het apparaat gereset (10 seconden indrukken), en sindsdien een keer of 40 de verbindingsprocedure doorlopen, inclusief tientallen keren resetten tussendoor. En ook nog uren lang van het stroom gehouden, voor de zekerheid.

Het lukt (soms) om te verbinden met het apparaat, maar niet altijd. Ik heb dit geprobeerd met 2 Android telefoons, 2 iPads en 1 laptop. Raar dat het niet altijd lukt. Heb ook mijn 5GHz uitgezet, een andere Wifi channel geprobeerd. Signaal is rond de -50 dB, sterk genoeg dus.

Maar goed, wanneer het lukte kwam ik op het browserscherm waar ik mijn Wifi-netwerk kan kiezen. Soms was die zichtbaar, soms niet, ondanks het refreshen. Ook raar.

Wachtwoord invoeren, tig keer gedaan, daarna wordt de verbinding verbroken (zoals verwacht), en dan kom ik niet meer verder. Het apparaat knippert meestal 1 keer, en het lampje blijft aan. Soms knippert die na een aantal minuten weer 1 keer, en blijft weer aan. Het Wifi netwerk van het apparaat (FifthplaySmart...) wordt weer zichtbaar (soms al eerder), en dan begint het opnieuw, met of zonder reset.

Ben hier al UREN mee bezig geweest. :-(

Kan iemand hier helpen? Van Delta dan bedoel ik ... Of kan dat ding vervangen worden? Ik denk dat het kapot is ... dat het niet meer netwerkgegevens kan opslaan.

Ik hoop op een snelle oplossing ... Kunnen jullie ook telefonisch worden benaderd?
  • 7 Reacties

Stuur een email naar forumbeheer@zeelandnet.nl
    vermeld jouw klantnummer en verwijs naar dit topic

Reageer

Beste Sal,

Uiteraard zijn we ook telefonisch bereikbaar op 0118 - 22 55 75.
      Op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur.

Reageer

Bedankt voor de snelle reacties! Ik zal vanavond bellen zodra ik thuis ben.

Reageer

Vanavond even gebeld en zeker goed geholpen! Probleem is nog niet opgelost, maar we gaan met een nieuwe proberen.

Reageer

Hier ben ik weer, voor een update, voor als het anderen kan helpen.

Na een aantal dagen kreeg ik een nieuwe Delta Inzicht, en na veeeeeel uren proberen te koppelen met mijn netwerk, uiteindelijk opgegeven. Ik had ook van alles geprobeerd: met 2 verschillende repeaters om het signaal dichterbij te brengen, en zelfs mijn router verplaatst om die op een half meter van de meterkast te hebben. Andere channels, andere beveiliging, niks hielp. Hoewel de router af en toe het apparaatje zag, was er geen blijvende verbinding (langzaam knipperen).

Weer met de helpdesk gebeld, en enige optie was om opnieuw een nieuwe te sturen (maar ja, wat is de kans dat 2 apparaatjes het niet doen?).

Een paar dagen geleden kreeg ik dus de 3e thuis, en waarachtig, deze verbond meteen, de eerste keer! Ik blij ...

Gebeld met de helpdesk om het goede nieuws te vertellen en het apparaatje aan mijn account te koppelen (bij een vervanging kun je dat niet zelf). Dan net de pech gehad dat er (server) problemen waren waardoor pas gisteren de data begon binnen te komen! Het is gelukt!

Bedankt aan de heren en dames van de helpdesk!

Reageer

Ik heb gebeld naar de helpdesk omdat ik ook geen verbinding krijg. Maar werd nogal snel afgescheept met de opmerking: ik kan niet in uw telefoon kijken!!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door rvanduin Bekijk bericht
                Ik heb gebeld naar de helpdesk omdat ik ook geen verbinding krijg. Maar werd nogal snel afgescheept met de opmerking: ik kan niet in uw telefoon kijken!!
                heb je nou serieus hier een account aangemaakt, waarbij je als gebruikersnaam jouw eigen email-adres hebt ingevuld ??
                op die manier krijg je ongetwijfeld steeds meer en meer spam-mail.
                Laatst bewerkt door Edwinb; 1 week geleden. Reden: Heb even het e-mailadres verwijdert.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X