Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verbruik slimme meters klopt niet

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

STREAM

• edsulst
    begon een topic Verbruik slimme meters klopt niet
    Verbruik slimme meters klopt niet
    Mijn gasverbruik binnen de Delta Slim Wonen app toont geen gegevens.
    De laatste keer dat er gegevens zijn uitgelezen was op 12 oktober en toen zou ik voor ruim 33000 euro hebben verbruikt.
    Op het beginscherm van de app zie ik wel normale waardes terugkomen.

Het opnieuw installeren van de app bied geen resultaat.
    Ook heb ik via de app feedback gegeven, maar daarop heb ik totaal geen reactie ontvangen.
    Ik heb zelfs de lezer opnieuw aangesloten op mijn slimme meter, maar dit bied ook geen resultaat.

Stroomverbruik wordt wel netjes doorgegeven en die grafieken kan ik wel zien.

Wat is het nut van een app als een onderdeel niet werkt ?
    Blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem, want in het Forum worden er meer meldingen over gedaan.
    edsulst in DELTA Inzicht

• bstroo
    antwoordde
    Hier ook al maanden het zelfde probleem met het gas verbruik.
    Ik zal dan ook maar een e-mail sturen, super handig zo'n forum :-(
    bstroo in DELTA Inzicht

Laat een reactie achter:

• Edwinb
    antwoordde
    Beste edsulst, Graag ontvang ik een e-mail met je klantgegevens en een korte omschrijving van het probleem dat je ervaart. Je mag deze e-mail richten aan forumbeheer@zeelandnet.nl
    Is direct contact met DELTA wenselijk dan adviseer ik contact op te nemen via Telefoon of Chat. Zie hiervoor de onderstaande link.

https://www.delta.nl/klantenservice
    Edwinb in DELTA Inzicht

Laat een reactie achter:

• edsulst
    antwoordde
    Allemaal leuk en aardig hoor, zo'n serviceforum, maar dan moet er ook service geleverd worden.
    Op 21 november een melding gedaan en geen enkele reactie gekregen van een moderator of iemand van Delta zelf.

Het wordt tijd dat er eens serieus door Delta gereageerd gaat worden.
    Bij de overstap naar Delta werd de "Slim wonen' app aangeprezen als dé manier om je verbruik in de gaten te houden.
    Jaja, het heeft even gewerkt (vanaf augustus) maar al in oktober kreeg ik problemen.

Wanneer krijg ik nu eens een fatsoenlijke reactie, liefst met een oplossing natuurlijk.
    edsulst in DELTA Inzicht

Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X