Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wifi en verbindingsinfo werkt niet terwijl ik wel gekoppeld ben

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Wifi en verbindingsinfo werkt niet terwijl ik wel gekoppeld ben

Al langere tijd (maanden) werkt de applicatie niet over de wifi en verbindingsinfo, ik ben gekoppeld en ook na ontkoppelen en terug koppelen geen info, blijft gesloten.
  • 7 Reacties

heb het zelfde,beneden wifi en boven werkt het niet een al allende,wat doet die Delta nog

Reageer

Oorspronkelijk gepost door pdenooyer
      heb het zelfde,beneden wifi en boven werkt het niet een al allende,wat doet die Delta nog
      Wat hierboven staat gaat over de Delta Slim Wonen app. Dat jouw WiFi niet naar behoren werkt is natuurlijk zeer vervelend. We kijken graag naar een passende oplossing.
      Kun je hiervoor een e-mail sturen naar forumbeheer@zeelandnet.nl met:

- Je klantnummer / relatienummer
      - Wat er niet naar behoren werkt
      - Hoe jij bij jou thuis gebruik maakt van het internet (WiFi, bekabeld of beide)
      - Of je gebruik maakt van accespoints, eigen routers e.d.

We zien je reactie graag tegemoet.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door sergej
        Al langere tijd (maanden) werkt de applicatie niet over de wifi en verbindingsinfo, ik ben gekoppeld en ook na ontkoppelen en terug koppelen geen info, blijft gesloten.
        Wat vervelend dat de Delta Slim Wonen app niet naar behoren werkt.

Kun je toelichten welke dienst in de app jij wilt gebruiken die niet werkt op dit moment?
        Krijg je dan ook een foutmelding foutmelding? Zo ja, welke?

Reageer

Ik heb hetzelfde.
          Als ik de app open krijg ik te lezen dat delta inzicht geactiveerd is maar delta internet niet. Opnieuw koppelen helpt ook niet.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Marco198332
            Ik heb hetzelfde.
            Als ik de app open krijg ik te lezen dat delta inzicht geactiveerd is maar delta internet niet. Opnieuw koppelen helpt ook niet.
            Kun je een e-mail sturen met:

Jouw Delta account login naam en e-mailadres en wellicht een screenshot van wat er gaande is?
            Ook vernemen we graag jouw klant- of relatienummer, zodat we kunnen uitzoeken wat er gaande is.

Reageer

Ik heb meerdere signalen ontvangen en daarvan een melding doorgezet naar de betreffende afdeling voor verder onderzoek.
              A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Bij mij precies hetzelfde probleem. Is er al een oplossing?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X