Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Kwaliteit mobiel bellen
Samenvouwen
X
-
-
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Maar Wifi is normaal gesproken alleen een workaround als je verbinding zelf slecht is. Dat is niet de standaard voor mobiel bellen.
Waarom zou een goede / betere verbinding (wifi tov 5g) leiden tot slechtere kwaliteit? Nogmaals, bij Vodafone nooit issues gehad.
Onder de optie wifi calling staat ook duidelijk dat ik telefoon gesprekken kan voeren over Wifi met mijn Odido account, en anno 2024 moet dat toch niet uitmaken en kwaliteit lager zijn op een betere verbinding.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
ja kan als de actie over is zit je er 3 jaar aan vast voor 18 euro in de maand korting eraf 13 euro in de maand en bij Hollandse nieuwe betaal je 12 euro voor 12000 mb lekker bezig maar het is jou keuze.
5 ghz is gratis bij Hollandse nieuwe en bij delta 27.50 per maand
En de actie duurt zolang het abonnement loopt, het is de korting voor internet en mobiel op hetzelfde adres.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Jo0Lz Bekijk bericht
Maar de Wifi werkt perfect. Net een speedtest gedaan, 9ms ping, 810mbit down, 530mbit up. Jitter 2ms.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Jo0Lz Bekijk bericht
Mja, ik neem nu de Delta korting voor internet en mobiel, ik ben overgestapt met 3 abonnementen.
5 ghz is gratis bij Hollandse nieuwe en bij delta 27.50 per maandLaatst bewerkt door copilot; 4 weken geleden.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtDat kan zo maar. Wanneer je Wifi juist niet lekker werkt is het beter om te bellen via 3G/4G of 5G. Zeker wanneer het bereik prima is.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Bij mobiel bellen ben je afhankelijk van de onderliggende provider. In dit geval is dat Odido. Dus ik zou eerst eens checken of je uberhaupt in jou gebied een goede dekking hebt.
Ik heb hetzelfde in mijn gebied, Vodafone en KPN is helemaal top, Odido waardeloos.
https://www.odido.nl/netwerk/dekking
Mocht dit goed zitten dan zou ik kijken of er een storing is in de zendmast (dus contact opnemen met Delta).
Het is mij opgevallen dat de kwaliteit van bellen beter lijkt zonder Wifi. Ik ga nog wel wat testen.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk berichtJe had beter naar hollandse nieuwe kunnen gaan en daar heb je nu ook gratis 5g netwerk
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Jo0Lz Bekijk berichtIk ben sinds gisteren over op Delta Mobiel. Ik kom van Ziggo/Vodafone combinatie, ik heb nu Delta Glasvezel en Delta mobiel.
Mijn mobiel heeft dual sim, een e-sim met zakelijk Vodafone en een gewone sim met Delta Mobiel.
De kwaliteit van Delta Mobiel bellen is veel minder dan bellen via Vodafone... Het is alsof je bij Delta 10 jaar terug in de tijd gaat, en ik bel zelfs via wifi...
Hoe kan het zijn dat de kwaliteit zo slecht is? Ik heb nu een 2 jarig abonnement, en ik zit er eigenlijk niet op te wachten 2 jaar met zulke slechte kwaliteit telefoongesprekken te voeren.
Ik gebruik een iPhone 16, en voor zover ik weet zijn er behalve bellen via Wifi geen instellingen die de kwaliteit aan mijn kant kunnen verbeteren.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ik heb hetzelfde in mijn gebied, Vodafone en KPN is helemaal top, Odido waardeloos.
https://www.odido.nl/netwerk/dekking
Mocht dit goed zitten dan zou ik kijken of er een storing is in de zendmast (dus contact opnemen met Delta).
- 1 Like
- Selected Answer
Laat een reactie achter:
-
Kwaliteit mobiel bellenIk ben sinds gisteren over op Delta Mobiel. Ik kom van Ziggo/Vodafone combinatie, ik heb nu Delta Glasvezel en Delta mobiel.
Mijn mobiel heeft dual sim, een e-sim met zakelijk Vodafone en een gewone sim met Delta Mobiel.
De kwaliteit van Delta Mobiel bellen is veel minder dan bellen via Vodafone... Het is alsof je bij Delta 10 jaar terug in de tijd gaat, en ik bel zelfs via wifi...
Hoe kan het zijn dat de kwaliteit zo slecht is? Ik heb nu een 2 jarig abonnement, en ik zit er eigenlijk niet op te wachten 2 jaar met zulke slechte kwaliteit telefoongesprekken te voeren.
Ik gebruik een iPhone 16, en voor zover ik weet zijn er behalve bellen via Wifi geen instellingen die de kwaliteit aan mijn kant kunnen verbeteren.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: