Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Esim

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Delta zal eens een keer met zijn tijd meegaan!
    Dan bel ik de krant.
    Tsja. Een forum waar niet geklaagd wordt, dan bel ìk de krant.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

      Tsja. Een forum waar niet geklaagd wordt, dan bel ìk de krant.
      Er wordt niet geklaagd, maar wel gevraagd naar zaken die er niet zijn.
      Ik heb de berekening wel eens gemaakt en het is per saldo goedkoper en beter om het abo rechtstreeks bij T Mobile af te nemen dan bij Delta met een tv pakket gratis.
      Het gratis is feitelijk een sigaar uit eigen doos en per saldo betaal je meer tov T Mobile zelf. En dan zijn VoWifi en Esim ook nog eens niet mogelijk en 5G ook niet.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Er wordt niet geklaagd, maar wel gevraagd naar zaken die er niet zijn.
        Ik heb de berekening wel eens gemaakt en het is per saldo goedkoper en beter om het abo rechtstreeks bij T Mobile af te nemen dan bij Delta met een tv pakket gratis.
        Het gratis is feitelijk een sigaar uit eigen doos en per saldo betaal je meer tov T Mobile zelf. En dan zijn VoWifi en Esim ook nog eens niet mogelijk en 5G ook niet.
        Wat wel irritant is dat je iedere keer weer wordt gebeld door Delta Mobiel om een abonnement aan te smeren, ondanks het feit dat je meerdere keren gezegd hebt geen interesse te hebben.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

          Wat wel irritant is dat je iedere keer weer wordt gebeld door Delta Mobiel om een abonnement aan te smeren, ondanks het feit dat je meerdere keren gezegd hebt geen interesse te hebben.
          Ook heel veel last van gehad en op allerlei mogelijke manieren geprobeert om daar vanaf te komen, uiteindelijk mijn nummer aangepast in delta account en nooit meer last van gehad.

          stalkers zijn het ;-)

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X