Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

internet gebruik binnen europa

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • internet gebruik binnen europa

    Goedemiddag ik heb gezocht maar nog niet gevonden. Ik heb een 6 gig abo bij delta dat wil ik tijdelijk verhogen ivm vakantie binnen europa, nu kan ik zowel 12 gig als 30 gig nemen ,maar is 30 gig wel interessant .Wat is het maximum aan data wat ik mag gebruiken bij delta in bv Duitsland of Oostenrijk.Groet Ton.

  • #2
    tarievenoverzicht-delta-mobiel.pdf

    Reageer


    • #3
      Ton, je gaat op vakantie schrijf je... Laat die mobiel lekker thuis man
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door tonv24 Bekijk bericht
        Goedemiddag ik heb gezocht maar nog niet gevonden. Ik heb een 6 gig abo bij delta dat wil ik tijdelijk verhogen ivm vakantie binnen europa, nu kan ik zowel 12 gig als 30 gig nemen ,maar is 30 gig wel interessant .Wat is het maximum aan data wat ik mag gebruiken bij delta in bv Duitsland of Oostenrijk.Groet Ton.
        Kleine lettertjes gelezen?

        "Let op: voor de twee abonnementen Mobiel 12GB en 30GB, kun je de helft van je databundel in Europa gebruiken, daarna brengen we het buiten de bundel tarief in rekening. We informeren je per sms wanneer je 80% en 100% van je verbruik bereikt hebt."

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Yep, dat is Delta. Moet er wel bijzeggen dat de meeste providers uitgaan van maximaal 10 GB in de EU. De beste oplossing is een plek in het buitenland te boeken waar je, al dan niet gratis, wifi hebt.
            Laatst bewerkt door Kwek; 6 Jun 2021, 13:29.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X