Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verbruik data opgave mobiel overzicht klant pagina onbegrijpelijk hoog

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Verbruik data opgave mobiel overzicht klant pagina onbegrijpelijk hoog

    Ik begrijp niet dat het verbruik van het mobiele abbo de drie weken dat het abbo nu actief is al op 32 MB staat (van de 1000 MB data bundel) terwijl het verbruik in April volgens de call history opgave aan data nog geen 600 kB is (hoofdzakelijk verbonden via de WIFI)? En nu bij het begin van de nieuwe maand op 1 Mei staat het ook nog steeds op 32 MB?? Dat kan niet kloppen.
    Ook de de mobiele data verbruiksopgave in de mobiel zelf is vele malen lager (vergelijkbaar met de call history van Delta). Waarom wordt in Mijnmobiel klant pagina dat verbruik al zo hoog zonder dat die data echt is verbruikt online?

  • #2
    Als dit teveel is zul je het achtergrond verbruik moeten zien te beperken.

    Beperk je dataverbruik met Android | Consumentenbond

    Beperk je dataverbruik met iOS | Consumentenbond
    Laatst bewerkt door driepinter; 3 May 2021, 10:30.

    Reageer


    • #3
      Het gebruik van 4G kan met zich meebrengen dat hiervoor een kleine hoeveelheid data wordt gebruikt voor het opzetten van de verbinding.
      Je kunt proberen om 'bellen over 4G' uit te zetten of eventueel geen 4G meer te gebruiken maar 3G (waarbij je ook in snelheid teruggaat).

      Of dit simpelweg accepteren. we hebben het over 3 procent van je bundel toch?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Als dit teveel is zul je het achtergrond verbruik moeten zien te beperken.

        Beperk je dataverbruik met Android | Consumentenbond

        Beperk je dataverbruik met iOS | Consumentenbond
        Bedankt voor de tips, ik had echter al e.e.a. al uitgezet op de achtergrond om het verbruik zoveel mogelijk te beperken. De verbazing is dat er 32 MB verbruik wordt vermeld terwijl ik dat verbruik niet heb gehad.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
          Het gebruik van 4G kan met zich meebrengen dat hiervoor een kleine hoeveelheid data wordt gebruikt voor het opzetten van de verbinding.
          Je kunt proberen om 'bellen over 4G' uit te zetten of eventueel geen 4G meer te gebruiken maar 3G (waarbij je ook in snelheid teruggaat).

          Of dit simpelweg accepteren. we hebben het over 3 procent van je bundel toch?
          Het gaat niet zozeer om die 32MB maar ik vind 3% van je totale bundel om eventueel alleen verbinding te maken wel verwonderlijk. Als dat elke dag gebeurt ben ik na 1 maand door de totale bundel heen om alleen 4G verbinding te maken??

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Als dit teveel is zul je het achtergrond verbruik moeten zien te beperken.

            Beperk je dataverbruik met Android | Consumentenbond

            Beperk je dataverbruik met iOS | Consumentenbond
            Handige links, ik ben alleen met iOS bekend en geen Android en hier staan nog een aantal extra dingen die ik zelf nog niet had gevonden

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X