Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Mobiel app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht

    Inderdaad.
    Dus mag ik ik hier ook mijn beklag doen.
    Mijn beste , wie zegt wat u wel of niet mag? Ik niet, doe wat je goed lijkt.

    Niets aan de hand toch.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

      Mijn beste , wie zegt wat u wel of niet mag? Ik niet, doe wat je goed lijkt.

      Niets aan de hand toch.
      Beste Waarheid,

      Omdat jij schreef dat ik zelf de overstap heb gemaakt van Simpel naar Delta.
      Daarmee suggereer jij, naar mijn mening iets. Misschien zie ik dat verkeerd.
      En daar reageer ik ook op.
      Net zoals jij ook vaak reageert op berichten.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht

        Beste Waarheid,

        Omdat jij schreef dat ik zelf de overstap heb gemaakt van Simpel naar Delta.
        Daarmee suggereer jij, naar mijn mening iets. Misschien zie ik dat verkeerd.
        En daar reageer ik ook op.
        Net zoals jij ook vaak reageert op berichten.
        Doe wat je wil, wie ben ik om te oordelen, ik probeer ook maar mijn dag door te komen.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
          Doe wat je wil, wie ben ik om te oordelen, ik probeer ook maar mijn dag door te komen.
          Ik denk dat je daar beter een andere manier voor kunt zoeken. Dit forum is niet bedoeld voor daytimers die niet weten wat ze met hun vrije tijd aanmoeten. Begin eens met wat minder focus op jezelf en probeer wat beter te lezen wat iemand anders schrijft
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 17 Feb 2021, 22:14.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
            Ik denk dat je daar beter een andere manier voor kunt zoeken. Dit forum is niet bedoeld voor daytimers die niet weten wat ze met hun vrije tijd aanmoeten. Begin eens met wat minder focus op jezelf en probeer wat beter te lezen wat iemand anders schrijft
            Ik wou het niet zeggen, maar inderdaad.
            Zelf zit ik maar kort op dit forum. Maar ik merk wel op dat door sommige reacties het steeds meer off topic gaat.

            Misschien kan de topic starter wat duidelijkheid verschaffen en eventueel de topic start aanpassen ?
            Dus de app wordt binnenkort uitgerold en binnen weken krijgt iedereen (die zich heeft aangemeld ?) een uitnodiging ?

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              Ik denk dat je daar beter een andere manier voor kunt zoeken. Dit forum is niet bedoeld voor daytimers die niet weten wat ze met hun vrije tijd aanmoeten. Begin eens met wat minder focus op jezelf en probeer wat beter te lezen wat iemand anders schrijft
              Ik lig grotendeels van de dag in bed, Mijn bezigheden zijn zodoende dus beperkt,

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht

                Ik wou het niet zeggen, maar inderdaad.
                Zelf zit ik maar kort op dit forum. Maar ik merk wel op dat door sommige reacties het steeds meer off topic gaat.

                Misschien kan de topic starter wat duidelijkheid verschaffen en eventueel de topic start aanpassen ?
                Dus de app wordt binnenkort uitgerold en binnen weken krijgt iedereen (die zich heeft aangemeld ?) een uitnodiging ?
                De eerste twee reacties die jij hier op mij plaatste vond ik persoonlijk ook off-topic en op zijn zachts gezegd denigrerend.

                Binnenkort krijg je een code en kun je/mag je mee doen met testen van de app. Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (527).png
Bekeken: 295
Grootte: 474,0 Kb
ID: 190903

                https://www.delta.nl/klantenservice/...ta-mobiel-app/




                Laatst bewerkt door Guest01; 18 Feb 2021, 09:39.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                  De eerste twee reacties die jij hier op mij plaatste vond ik persoonlijk ook off-topic en op zijn zachts gezegd denigrerend.

                  Binnenkort krijg je een code en kun je/mag je mee doen met testen van de app. Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (527).png
Bekeken: 295
Grootte: 474,0 Kb
ID: 190903

                  https://www.delta.nl/klantenservice/...ta-mobiel-app/



                  Het gebruik van uitroeptekens wordt over het algemeen gezien als schreeuwen. Daar reageerde ik op.
                  Leeftijd speelt geen rol op internet. Tenzij het om zeden delicten / strafbare feiten gaat, natuurlijk.

                  Mijn vraag was gericht aan de topic starter (of een andere delta medewerker die zich geroepen voelt).

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht

                    Het gebruik van uitroeptekens wordt over het algemeen gezien als schreeuwen. Daar reageerde ik op.
                    Leeftijd speelt geen rol op internet. Tenzij het om zeden delicten / strafbare feiten gaat, natuurlijk.

                    Mijn vraag was gericht aan de topic starter (of een andere delta medewerker die zich geroepen voelt).
                    Dat wist ik niet van die uitroeptekens, ik dacht dat alles in HOOFDLETTERS als schreeuwen wordt gezien. Sorry.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                      Dat wist ik niet van die uitroeptekens, ik dacht dat alles in HOOFDLETTERS als schreeuwen wordt gezien. Sorry.
                      geen probleem. ook mijn excuses voor mijn opmerkingen.
                      even goede vrienden.

                      Reageer


                      • #26
                        Waarheid
                        ???????Klinkt dan misschien hard maar
                        een ziekte of gebrek mag natuurlijk geen vrijbrief zijn om je dan maar niet aan de regels (etiquette) te houden op dit forum.


                        Ook voor deze categorie gelden gedragsregels.

                        Het is niet anders.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                          WaarheidOok voor deze categorie gelden gedragsregels.
                          Nogmaals, W, wij horen je en leven met je mee maar je lokt de reactie(s) zelf uit.
                          'Op de man spelen' is eigenlijk niet onze stiel. Soms moet het even maar daar komen we alleen maar sterker uit.
                          Zoals driepinter schrijft is het niet anders.
                          Laatst bewerkt door Webkabouter; 18 Feb 2021, 12:00.
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #28
                            A prudent question is one-half of wisdom

                            Reageer


                            • #29
                              Kelly,

                              is er inmiddels al wat meer bekend over wanneer we de code krijgen ?

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht

                                Kelly,

                                is er inmiddels al wat meer bekend over wanneer we de code krijgen ?
                                Hi wakamang, de code zal z.s.m. per e-mail worden toegezonden. Je kunt vanaf vandaag/morgen een reply in jouw postvak in verwachten.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X