Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer komt voWIFI bij DELTA??

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wanneer komt voWIFI bij DELTA??

    Vanwege glasvezel overgestapt van KPN naar DELTA internet en mobiel, echter zeer slecht bereik thuis terwijl de T-mobile kaart goede dekking weergeeft. KPN doet/deed het prima. voWIFI zou een uitkomst zijn maar ik zie sinds 2019 al enkel afhoudende antwoorden op fora... Heeft iemand nu eens een concreet antwoord wanneer het wel ingeschakeld wordt? Anders wordt het helaas weer terug overstappen...

  • #3
    Wederom half jaar oud antwoord waaruit niet blijkt of we dit kunnen verwachten of niet, het lijkt me toch niet een heel lastig vinkje?

    Reageer


    • #4
      Oorspronkelijk gepost door Pivo Bekijk bericht
      Wederom half jaar oud antwoord waaruit niet blijkt of we dit kunnen verwachten of niet, het lijkt me toch niet een heel lastig vinkje?
      Vraag je antwoord per Chat dan krijg je gelijk resultaat.

      Service, storingen en zelf regelen | DELTA

      Reageer


      • #5
        Oorspronkelijk gepost door Pivo Bekijk bericht
        Wederom half jaar oud antwoord waaruit niet blijkt of we dit kunnen verwachten of niet, het lijkt me toch niet een heel lastig vinkje?
        Lijkt. Als het echt zo simpel was, zou het er toch al zijn?

        Reageer


        • #6
          VoWiFi is momenteel niet mogelijk via DELTA Mobiel.
          Op dit moment heb ik geen aanvullende informatie of dit in de toekomst aangeboden wordt.

          Reageer


          • #7
            Dat heb je als je bij een budgetprovider zit. Deze opties heb je wel bij de grote (KPN, T-Mobile, Vodafone). Wil je dat dan kan je beter overstappen. Je betaalt er natuurlijk ook meer voor.

            Reageer


            • #8
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              Lijkt. Als het echt zo simpel was, zou het er toch al zijn?
              KPN en Vodafone hebben het, copy paste?

              Reageer


              • #9
                Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
                Dat heb je als je bij een budgetprovider zit. Deze opties heb je wel bij de grote (KPN, T-Mobile, Vodafone). Wil je dat dan kan je beter overstappen. Je betaalt er natuurlijk ook meer voor.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X