Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wat is het verschil tussen caiway mijnmobiel en delta mijnmobiel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wat is het verschil tussen caiway mijnmobiel en delta mijnmobiel

    Toen ik naar delta mobiel ging kreeg ik een link naar deze website https://mijnmobiel.caiway.nl/

    Nu ik via mijn delta naar mobiel wil krijg ik deze website https://mijnmobiel.delta.nl/

    Beide website hebben mijn gegevens maar de caiway geeft niet aan dat er een abonoment is.

    Dus mijn vraag is simpel, wat is het verschil.

    Alvast bedankt voor de uitleg

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
    Toen ik naar delta mobiel ging kreeg ik een link naar deze website https://mijnmobiel.caiway.nl/

    Nu ik via mijn delta naar mobiel wil krijg ik deze website https://mijnmobiel.delta.nl/

    Beide website hebben mijn gegevens maar de caiway geeft niet aan dat er een abonoment is.

    Dus mijn vraag is simpel, wat is het verschil.

    Alvast bedankt voor de uitleg
    Het product is exact gelijk. Er is voorgesorteerd op het feit dat Caiwayklanten op enig moment gemigreerd worden naar Delta.
    Volgens iemand op dit forum al binnenkort, ik moet het nog eerst zien dan geloven.

    Reageer


    • #3
      Zowel DELTA als Caiway hebben een eigen klantsysteem.
      Op het moment dat je een abonnement hebt bij DELTA Mobiel is dit inderdaad niet inzichtelijk bij Caiway.

      Reageer


      • #4
        Om een lang verhaal kort te maken, toen ik een abonoment aanging de eerste keer kreeg ik de caiway link, niet alles ging goed dus ik bellen en we zijn toen helemaal overnieuw begonnen,ook dat ging niet helemaal goed want op de caiway staat niet dat ik een abonoment heb. Toevalig via mijndelta kwam ik gister bij dleta mijnmobiel een daar stond wel een abonoment aangegeven.
        Het werkt verder allemaal maar ik was zomaar nieuwsgierig

        Reageer


        • #5
          Werkt het nu wel allemaal? Als je nog problemen ervaart verneem ik graag je klantgegevens via de e-mail Dan laat ik dit verder voor je nazien. Je mag de e-mail dan richten aan forumbeheer@deltafibernederland.nl

          Reageer


          • #6
            Edwinb Ja alles is goed, dank je wel

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X