Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ervaringen Delta Mobiel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Bij KPN en Simyo en zT mobile en Vodafone is er e-sim

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
      Bij KPN en Simyo en zT mobile en Vodafone is er e-sim
      Indien u telefoon daar geschikt voor is ( en dat zijn er nog maar weinig) kunt u over eSIM beschikken.

      Alleen de nieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Voor je eSIM bestelt is het dus handig om te weten of jouw mobiel hier geschikt voor is. Kies het model van jouw mobiele telefoon en doe de check!

      https://www.simyo.nl/esim?gclid=EAIa...-sim-telefoons

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

        Indien u telefoon daar geschikt voor is ( en dat zijn er nog maar weinig) kunt u over eSIM beschikken.

        Alleen de nieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Voor je eSIM bestelt is het dus handig om te weten of jouw mobiel hier geschikt voor is. Kies het model van jouw mobiele telefoon en doe de check!

        https://www.simyo.nl/esim?gclid=EAIa...-sim-telefoons
        Leuk om te weten maar de mijne niet Xiaomi A2 Lite

        Reageer


        • #19
          Heb een beetje onderzoek gedaan denk dat ik maar voor Simyo ga word goed aangeschreven op forums

          Reageer


          • #20
            Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: patient delta.JPG Bekeken: 0 Grootte: 12,2 Kb ID: 187235

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Jojo Bekijk bericht
              Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: patient delta.JPG Bekeken: 0 Grootte: 12,2 Kb ID: 187235
              Geduld is een schone zaak!

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Jojo Bekijk bericht
                Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: patient delta.JPG Bekeken: 0 Grootte: 12,2 Kb ID: 187235

                Reageer


                • #23
                  Vandaag klant geworden van Delta Mobiel. Binnenkort gaat ook TV en Internet via de glasvezel kabel. Gratis aangelegd en alles voor een leuk aanbod. Black Friday aanbod.
                  Mobiel ging van een leien dakje. Heb er vertrouwen in. Voor mij geen telefoonlijntje meer.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door [email protected] Bekijk bericht
                    Vandaag klant geworden van Delta Mobiel. Binnenkort gaat ook TV en Internet via de glasvezel kabel. Gratis aangelegd en alles voor een leuk aanbod. Black Friday aanbod.
                    Mobiel ging van een leien dakje. Heb er vertrouwen in. Voor mij geen telefoonlijntje meer.
                    Succes! Ik zit al zeker 9 jaar bij eerst Caiway, daarna Delta. In het begin stug, achterhaald, duur. Nu: ze gaan met de tijd mee, ontwikkelen door en zijn langzaam maar zeker aan het inlopen op de andere landelijk grote providers. Natuurlijk kunnen er zaken beter. Ik mis zelf nog UHD en 4K voor tv, maar we gaan zien wat de toekomst brengt!

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door [email protected] Bekijk bericht
                      Vandaag klant geworden van Delta Mobiel. Binnenkort gaat ook TV en Internet via de glasvezel kabel. Gratis aangelegd en alles voor een leuk aanbod. Black Friday aanbod.
                      Mobiel ging van een leien dakje. Heb er vertrouwen in. Voor mij geen telefoonlijntje meer.
                      Ik hoop dat je er ook een goed spamfilter bijkrijgt, want het is niet zo verstandig je mailadres als nick te gebruiken....

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X