Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ervaringen Delta Mobiel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ervaringen Delta Mobiel

    De topic zegt het al.

    Wat zijn de ervaringen met Delta Mobiel?
    I.V.M. storingen en bereik heb begrepen dat ze het netwerk van T mobile gebruiken, hier op mijn adres zegt de dekkingskaart goed bereik.

    graag jullie mening alvast bedankt.

  • #2
    VoWIFI kan bijvoorbeeld dus niet bij Delta Mobiel.

    Reageer


    • #3
      Wel e-sim?

      Reageer


      • #4
        Geen ervaring, net als Caiway Mobiel: te duur om er uberhaupt aan te beginnen. T Mobile zelf is met de kale prijzen goedkoper.
        Een andere reden is dat T Mobile in mijn regio geen bereik heeft.

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door River69 Bekijk bericht
            De topic zegt het al.

            Wat zijn de ervaringen met Delta Mobiel?
            I.V.M. storingen en bereik heb begrepen dat ze het netwerk van T mobile gebruiken, hier op mijn adres zegt de dekkingskaart goed bereik.

            graag jullie mening alvast bedankt.
            Mijn ervaring zijn goed met DELTA Mobiel, ben overgestapt van T-Mobile en kreeg een leuke korting, dat DELTA Mobiel van T-Mobile is, is geen ook geheim.

            Met DELTA Mobiel maak je gebruik van het mobiele netwerk van T-Mobile. Hierdoor heb je het beste mobiele bereik en de hoogste internetsnelheid via het stabiele 4G(+)-netwerk. Dit netwerk werd in 2018 en 2019 uitgeroepen tot beste netwerk van Nederland.

            Alles functioneert net zo goed als bij T-Mobile. Ik gebruik het nu voor het tweede jaar.

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8
                leest u ook wat u er bij krijgt
                • Dubbele data: geen 3 maar 6 GB
                • Onbeperkt bellen
                • Extra tv-pakket t.w.v. 8,50 p/mnd inclusief o.a. FOX Sports Eredivisie
                • Extra internetsnelheid thuis
                • 5,- p/mnd korting op je DELTA internetfactuur

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
                  leest u ook wat u er bij krijgt
                  • Dubbele data: geen 3 maar 6 GB
                  • Onbeperkt bellen
                  • Extra tv-pakket t.w.v. 8,50 p/mnd inclusief o.a. FOX Sports Eredivisie
                  • Extra internetsnelheid thuis
                  • 5,- p/mnd korting op je DELTA internetfactuur

                  Reageer


                  • #10
                    En als je niet naar dat extra tv pakket wil kijken, maar je eigen zenders uitkiezen??????????
                    Gewoon Zelf je zenders kiezen, en niet gedwongen zenders ,om een abonnement af te sluiten
                    Waarom zit heel Zeeland dan niet bij deze provider?
                    En u doet nu net voorkomen, dat u een lot uit de loterij getrokken heeft

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
                      En als je niet naar dat extra tv pakket wil kijken, maar je eigen zenders uitkiezen??????????
                      Gewoon Zelf je zenders kiezen, en niet gedwongen zenders ,om een abonnement af te sluiten
                      Waarom zit heel Zeeland dan niet bij deze provider?
                      En u doet nu net voorkomen, dat u een lot uit de loterij getrokken heeft
                      Laatst bewerkt door Guest01; 19 Sep 2020, 11:03.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                        Wel e-sim?
                        Uit een rondvraag van Android Planet onder providers en smartphonemakers blijkt dat de meeste partijen nog geen concrete plannen voor e-sim hebben. In Nederland kun je vooralsnog alleen bij T-Mobile en Simyo virtueel bellen. En zelfs als je hier klant bent is het opletten geblazen. Je smartphone moet namelijk e-sim ondersteunen, en het aantal geschikte toestellen is nog beperkt.

                        Reageer


                        • #13

                          Reageer


                          • #14
                            Bedankt iedereen voor de antwoorden.

                            Kan ik hier ook de vraag stellen over de ervaringen van Simpel en Simyo of moet ik daar een nieuwe topic aanmaken?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door River69 Bekijk bericht
                              Bedankt iedereen voor de antwoorden.

                              Kan ik hier ook de vraag stellen over de ervaringen van Simpel en Simyo of moet ik daar een nieuwe topic aanmaken?
                              Goedemiddag River69. Simpel is een Nederlandse aanbieder van sim-only-abonnementen voor mobiele telefonie. De aanbieder is sinds 2007 in Nederland actief en is sinds 2014 een onafhankelijk merk. Sinds de oprichting werd gebruikgemaakt van het netwerk van KPN. Simyo is een merk voor verschillende mobiele virtuele netwerkexploitanten in Europa. In Nederland is het eigendom van KPN.

                              Dus ik denk dat u daarvoor de website van deze providers moet bezoeken. https://www.simpel.nl/ en https://www.simyo.nl/

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X