Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

reclame DELTA Mobiel sim-only voor € 15,-

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• reclame DELTA Mobiel sim-only voor € 15,-

L.S.,
    Ik kreeg van de week een folder in de bus met "DELTA Mobiel sim-only voor € 15,-" op de achterkant.
    Nu heb ik ± een half jaar geleden (waar kan je dat vinden?) al mobiel (4GB) genomen, voor € 20. Betekent dat dat ik nu dus € 5 teveel betaal? Of krijg ik ook deze prijs?
    Of moet ik het eerst opzeggen en dan weer opnieuw aanvragen?
    Ik hoor graag van iemand van DELTA hoe dat zit.
    Hartelijke groet,
    J. Francke

Oorspronkelijk gepost door Jan F Bekijk bericht
    Betekent dat dat ik nu dus € 5 teveel betaal?
    inderdaad

Of krijg ik ook deze prijs?
    dat geloof je zelf toch ook niet ??
    [/QUOTE]

Reageer

10 GB internet en onbeperkt bellen voor 15 euro bij Youfone.. Als je genoeg hebt aan 200 belminuten betaal je maar 12 euro. Netwerk is van KPN. en supersnel (4G+) Lijkt me dat je dus teveel betaald bij Delta.

Reageer

Maar jij hebt wel gratis Film 1..

Reageer

Ja en dan? Bij KPN en ZiggoVodafone krijg je eerlijke korting op de daadwerkelijke prijzen van de provider.
          Delta levert via TMobile. Ik zou maar eens kijken wat hetzelfde abo daar kost!

Reageer

Even opgezocht bij T Mobile 5G voor 17,50 euro. Met 5 euro korting dus 12,50 euro.

De abonnementen MET Film1 zijn in de basis ook te duur.

10GB kost bij TMobile 22,50, met 5 euro korting 17,50, Delta vraagt 20 euro. Ja je hebt dan Film1, maar wil je dat met al die SD kanalen?

Er blijft per abo 2,50 euro per maand aan de strijkstok hangen bij Delta. Dat zijn erg hoge administratiekosten.

Reageer

Je kunt nog proberen Film1 gratis aan te vragen :

https://www.delta.nl/mobiel/gratisfilm1/

https://www.delta.nl/media/2027/voor...lta-mobiel.pdf

Reageer

Jan F Je betaalt nu ook 15 euro want je krijgt 5 euro terug op je internetrekening.
                Tenminste, zo ziet DELTA het. Het abonnement dat 2,50 lijkt te kosten, kost in werkelijkheid 7,50 (introductieperiode) want de 5 euro korting op je internet nemen ze mee in die berekening.
                Heel duidelijk vind ik het niet verwoord staan.

Reageer

Ik heb deze vraag al meer gesteld ?????????
                  Wat doen ze voor mensen die Geen internet hebben,en niet willen
                  maar wel TV en Gas En Elc afnemen,dus vooral oudere mensen met een mobieltje
                  Wat kunnen die erbij krijgen [ TV ]
                  Wat voor leuks komt daar uitrollen??????????????

Reageer

Hi Jan F de DELTA Mobiel 4GB bundel is per 18 mei aangepast naar de nieuwe abonnementsvorm. Je ontvangt per die datum dus voor het maandelijkse bedrag van EUR20,00 een bundel met 6GB data.

Reageer

Hi koekeroe , de extra's van DELTA Mobiel kunnen enkel worden toegevoegd aan internetcontracten. Bij afname van TV Only contracten is op dit moment geen pakket aan extra's te ontvangen, wellicht dat dit op termijn veranderd.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                      X