Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ontvangst mobiel telf

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fvdboorn Bekijk bericht
    Beste Edwinb,
    ik had graag willen overstappen naar delta mobiel. Maar jaren geleden weggegaan bij Tmobile omdat ik geen ontvangst had.
    kijk ik nu op de dekkingskaart, dan zie ik dat er niets veranderd is. Nog steeds geen ontvangst binnen.
    Gaat dit nog veranderen in de nabije toekomst.
    Kan je ons een e-mail sturen met je klantgegevens en een link naar dit bericht? Je mag deze sturen aan [email protected]
    Edwinb in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • fvdboorn
    antwoordde
    Beste Edwinb,
    ik had graag willen overstappen naar delta mobiel. Maar jaren geleden weggegaan bij Tmobile omdat ik geen ontvangst had.
    kijk ik nu op de dekkingskaart, dan zie ik dat er niets veranderd is. Nog steeds geen ontvangst binnen.
    Gaat dit nog veranderen in de nabije toekomst.
    fvdboorn in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door adjeaburg Bekijk bericht
    Ga over van mobiel telf kpn naar delta omdat ik in Zeeuws-Vlaanderen slecht bereik heb is dit ook zo met delta mobiel
    Met DELTA Mobiel maak je gebruik van het mobiele netwerk van T-Mobile. Hierdoor heb je het beste mobiele bereik en de hoogste internetsnelheid via het stabiele 4G(+)-netwerk. Dit netwerk werd in 2018 en 2019 uitgeroepen tot beste netwerk van Nederland.

    Hoe goed het bereik in jouw buurt is, zie je op deze interactieve dekkingskaart.
    Edwinb in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • reddwarf
    antwoordde
    Je gaat over naar t-mobile volgens mij met delta.... tel uit je winst
    reddwarf in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • adjeaburg
    begon een topic Ontvangst mobiel telf
    Ontvangst mobiel telf
    Ga over van mobiel telf kpn naar delta omdat ik in Zeeuws-Vlaanderen slecht bereik heb is dit ook zo met delta mobiel
    adjeaburg in DELTA Mobiel

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X